Espein Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Hva skal man si når mora spør hvorfor maten smaker ekstra salt? 9309080[/snapback] At hun hadde vist kjøpt krydra biff Endret 18. august 2007 av Espein Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hva skal man si når mora spør hvorfor maten smaker ekstra salt? 9309080[/snapback] Jeg fikk ved et uhell tatt oppi mere salt enn nødvendig? Er jo ikke mer vanskelig enn det Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hahaha: det høres flott ut. jeg skal nå lage min egen produskjon av snax. karstens hundre prosent naturlige, proteinrike, kosenam nam. inneholder 99% karsten, 1% fett. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Sæd fra personer med diabetes kan smake honning eller melon p.g.a. overskuddet de kan ha av sukker i kroppen. Skal testes... Ikke av meg selvfølgelig... (Ja, jeg er diabetiker) Dette var sykt, men litt morro. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Smaken er som spermen..(baken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå