Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!

Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

• Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72

Anbefalte innlegg

Skal alle her bli med på russebil?

Vi fikk en Dodge Ram av far til en kompis, som til og med var rød. Trenger en god polering, ny eksospotte og et greit anlegg. Gått lite, og går som en klokke. Blir en billig russebil dette, og anlegget får vi meget god pris på - siden jeg jobber hos en bilstereoforhandler. :p

Årsavgift er betalt, og kjerra er forsikret ut året.

Pengesløs blir det nok uansett, man er jo russ kun én gang i livet.

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei fan, var sånn "kul presentasjon" av russefeber på skolen.

Blaah til Sunblock, Benny Benassi og DJ Sammy (eller Cammy, same shit, different name).

Men skal nok få dratt meg dit da :wee:

Russefeber var hos oss også, og jeg har sett den filmen to ganger. Hehe den filmen var SKIKKELIG propaganda! Jeg jobbet der ifjor, og det så ikke sånn ut i det hele tatt. Hallen var halvfull, ikke proppa slik det ser ut på filmen. Husker det veldig godt, for var edru og jobbet i baren. For det andre har de solgt billetter hvor de sier at det skulle være på Fornebu. Sannheten er at de ikke har fått tilatelse til å være der. Så nå jobber de med å få være i Vallhall. (merk: jobber med å få tillatelse) har ikke fått det enda.

Jaja hykler som jeg er skal jeg dit uansett fordi jeg fikk gratis billetter fra ifjor:P

Lenke til kommentar

Er det i denne tråden at vi som var russ i år skal droppe kommentarer som "I weep for the future" etc.? :p

Russetid er vel og bra, men trådstarter kunne kanskje forsøkt å pynte på ryktet til 2008-russen ved å bytte ut "vi" med "oss" i emnetittelen (med mindre dette er en del av et opprører-/badass-image) ... ?

Hadde ellers sansen for russekortet til MartinF, særlig det nederste sitatet! :D

Lenke til kommentar

Hørte et artig sitat istad, Better to die like a tiger, then to live like a pussy. Vurdere den :wee:

Der Russefeber sa til oss var at det skulle være i Oslo, mye lettere for oss å komme oss dit og mye fetere. Jaha? Regna da med at de hadde planene klare, men det hadde de da ikke.

Lenke til kommentar

EvenT, barnebilder er ikke oppbrukt. Det er klassisk ;) Samme som denne typen russekort du bruker.

Synes at det er teit med egen design russekort, hele poeng med russekort blir borte. Det er ikke et visittkort men russekort! Er noen enige med meg?

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...