Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!

Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

• Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72

Anbefalte innlegg

ere mange som driter i russebil og bare kjører personbil? blir så sjukt mye styr med registerering osv.

Edit: eller hva faen er e jeg snakker om, må jo ha russebil :!:

Hvor mye må jeg regne med å bruke hvis vi kjøper en bil til 25k, ikke registrert, må ha eu-kontroll. sjekker den med statens vegvesen først slik at det ikke er mye feil på den.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor har du dette fra?

Mandag 20. august la vi ut de siste billettene for salg. Det har vært en enorm pågang og det hersker ingen tvil om at mange definitivt skal til Landstreffet i Stavanger!

Landstreffet la de siste festivalpassene ut for salg mandag kl. 16:00. Da Posten hadde noen problemer med sitt eget system grunnet strømstans, ble pågangen ekstra stor på billettservice.no og flere måtte stå i kø for å komme inn på siden.

Etterspørselen etter pass til neste års festival har vært enorm og det er tydelig at det er mange som har tenkt seg til det absolutte høydepunktet for russen i 2008.  Dette var siste mulighet til å kjøpe festivalpass til Landstreffet i Stavanger.

For mer informasjon om Landstreffet kan du følge med på websidene og nyhetsbrevet vårt.

Dessuten ligger det allerede billetter på QXL som er oppe i over 2000,-.

Lenke til kommentar
Du vil sannsynligvis ikke få sjansen til å selge den så utrolig dyr. De legges ut for salg igjen rett før jul til rundt 1500. Du må nok selge det under det!

Skal vel snart bestille russeklær, men jeg vet ikke hvilken lue størrelse jeg har.

9525243[/snapback]

Ehm ... nei?

Billettene er utsolgt, siste rest ble lagt ut 20. august, og ble utsolgt noen dager senere. Tror ikke man få sååå mye for en svartebørsbillett nå, men rett før landstreffet bør man klare å håve inn et par tusen fra en desperat Bærums-russ med for mye penger.

Lenke til kommentar
men rett før landstreffet bør man klare å håve inn et par tusen fra en desperat Bærums-russ med for mye penger.

9527205[/snapback]

Det kan også gå motsatt. At mange blir sittende med billetter de ikke får solgt, slik at de må dumpe prisene. Dermed kan man gjøre et varp rett før Kongeparken.

Pris: Tilbud <-> Etterspørsel ;)

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Jeg har bare bestilt pakke, genser og t-skjorte (+ strykegreier), men likevel kom det på 1100 spenn.

9531369[/snapback]

Jeg brukte også omtrent 1100, men det er fy flatenmeg nok. Hehe.

Det er fristende å kjøpe hele butikken, men den gang ei.

Grunnpakke, småtingpakke, russesko og en genser fikk jeg imidlertid for de pengene, så jeg er rimelig fornøyd. Skal nok bli en fin tid ja. Klærne ser hvertfall ut til å bli fine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...