Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!

Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

• Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjører selv low budget, men teit og rakke ned på folk bare fordi de har mer penger/jobber mer/ er flinkere til å få igjennom gode deals.

Er også utrolig lei av at folk rakker ned på oss bare fordi vi er fra Asker eller Bærum. Teit.

Nå må du faen meg gi deg. Se på det innslaget. Gir et klart inntrykk av at de gutta tror de er så¨mye bedre enn alle andre, de har jo tross alt brukt 1,7 mill på bussen... MAKAN

Lenke til kommentar
Jeg kjører selv low budget, men teit og rakke ned på folk bare fordi de har mer penger/jobber mer/ er flinkere til å få igjennom gode deals.

Er også utrolig lei av at folk rakker ned på oss bare fordi vi er fra Asker eller Bærum. Teit.

Nå må du faen meg gi deg. Se på det innslaget. Gir et klart inntrykk av at de gutta tror de er så¨mye bedre enn alle andre, de har jo tross alt brukt 1,7 mill på bussen... MAKAN

Men sett deg nå litt inn i tankegangen deres da, selvfølgelig må de overbevise seg selv om at det var verdt å bruke 1,7 mill. på russetiden. Derfor sier de til seg selv at de har det mye morsommere enn de som brukte mye mindre penger på russetiden, selv om det ikke nødvendigvis trenger å være tilfelle.

Dessuten vil jeg ikke si at "pappagutter" er riktig betegnelse på Alive, som totningene kaller dem. "Pappagutt" impliserer at pengene kommer fra pappa, men inntrykket mitt fra de fleste satsebussene er at bussens medlemmer tjener opp penger på egenhånd. Så i bunn og grunn handler det jo bare om prioriteringer.

Jeg vil også legge til at holdninger som kommer til uttrykk her i tråden om "asker-klyser" o.l. vitner om at "asker-klysene" ikke er de eneste som tror de er bedre enn alle andre. Dette her går nok begge veier.

Lenke til kommentar

Men sett deg nå litt inn i tankegangen deres da, selvfølgelig må de overbevise seg selv om at det var verdt å bruke 1,7 mill. på russetiden. Derfor sier de til seg selv at de har det mye morsommere enn de som brukte mye mindre penger på russetiden, selv om det ikke nødvendigvis trenger å være tilfelle.

Dessuten vil jeg ikke si at "pappagutter" er riktig betegnelse på Alive, som totningene kaller dem. "Pappagutt" impliserer at pengene kommer fra pappa, men inntrykket mitt fra de fleste satsebussene er at bussens medlemmer tjener opp penger på egenhånd. Så i bunn og grunn handler det jo bare om prioriteringer.

Jeg vil også legge til at holdninger som kommer til uttrykk her i tråden om "asker-klyser" o.l. vitner om at "asker-klysene" ikke er de eneste som tror de er bedre enn alle andre. Dette her går nok begge veier.

Nei, dette går ikke begge veier. Vi ler av klysene fordi de tror de er så mye bedre enn alle oss andre fordi de har mer penger.

Lenke til kommentar
Nei, dette går ikke begge veier. Vi ler av klysene fordi de tror de er så mye bedre enn alle oss andre fordi de har mer penger.

Ved å latterliggjøre dem legger dere dere på akkurat det samme nivået. Hvorfor er det bedre å latterliggjøre folk fordi de er overlegne enn fordi de bruker lite penger på buss/van?

Og selvfølgelig går dette begge veier. Diskusjonen hadde stilnet hen om man ikke hadde hatt to sider til å krangle om saken.

Lenke til kommentar

Ved å latterliggjøre dem legger dere dere på akkurat det samme nivået. Hvorfor er det bedre å latterliggjøre folk fordi de er overlegne enn fordi de bruker lite penger på buss/van?

Og selvfølgelig går dette begge veier. Diskusjonen hadde stilnet hen om man ikke hadde hatt to sider til å krangle om saken.

Vi latterliggjør dem fordi de latterliggjør oss. De hadde ingen grunn, men det har vi ;)

Lenke til kommentar

I dag gjorde jeg meg fortjent til bandasjeplaster på luen.

Russ 'gikk til skolen' fra Kvinesdal til Flekkefjord. 2,4 mil. Vi var vel en 30 stykker som gikk. Ble bombandert av egg og mel av svartruss på veien.

Easy-mode helt fram til siste time gange. Legs of 80-years old

Lenke til kommentar

Er vel prioriteringer det går på. Skulle ønske jeg hadde mer penger å "sløse" i russetiden sjæl, for det er bare en gang i livet.

Selv liker jeg ikke i generaliserer. Jeg trodde også Asker var litt.. vel, klysete. Men så var jeg der natt til 1.mai i fjor, og jeg må si at Asker-folk er mye triveligere og omgjengelige enn veldig mange andre jeg har møtt.

Lenke til kommentar

Er vel prioriteringer det går på. Skulle ønske jeg hadde mer penger å "sløse" i russetiden sjæl, for det er bare en gang i livet.

Selv liker jeg ikke i generaliserer. Jeg trodde også Asker var litt.. vel, klysete. Men så var jeg der natt til 1.mai i fjor, og jeg må si at Asker-folk er mye triveligere og omgjengelige enn veldig mange andre jeg har møtt.

Var hos meg kanskje det...

Lenke til kommentar
Ah, prosentandelen idioter stiger drastisk i russetiden. Gi dem deng, hele gjengen.

Ja fysj, russen er noen slasker alle sammen! :nei:

:roll:

Hos oss utviklet det seg en heftig vannkrig mellom russen og en horde av førstiser. Det begynte med at en liten gjeng kom og kastet et par vannballonger inn i forsamlingen av russ mens vi skulle ta gruppebilde, noe som resulterte i at hele gruppebildet ble oppløst og stormet mot dem. Førstisene ble våte, for å si det slik... :roll:

Det hele varte gjennom hele midttimen, hvor bl.a. den mest pågående av førstisene ble festet til flaggstanga med håndjern mens alle stod rundt og sprutet. Han fortjente det! :evil:

Dessverre var det jo noen som ikke klarte å motstå fristelsen å hente seg noen egg, men bortsett fra det gikk det hele faktisk for seg på en relativt bra måte. Ingenting er som en real vannkrig! :wee:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...