Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!

Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

• Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72

Anbefalte innlegg

Herregud så mange tullinger det var på Tryvann. Bussen vår streika så vi ikke kunne rulle hjem med den og måtte dermed ty til taxi. Da vi gikk nedover og hadde passert Holmenkollen møtte vi en gjeng på 5-6 folk i russebukser (ikke etnisk norske) som tydeligvis hadde det travelt med å rane og banke opp folk. Heldigvis for oss var de på jakt etter en annen gjeng med folk som de hadde forsøkt å rane, men stakk av. Likevel presterte han ene kødden å ta løpefart og sparke meg i huet mens jeg satt langs veien. Håper de får seg en alvorlig lærepenge av noen, men jeg følte meg ikke så høy i hatten der jeg satt med 3 kamerater som absolutt ikke er noen slosskjemper, mens de er dobbelt så mange og kommer løpende med brekkjern og jernstenger. =/

Det er håpløst med sånne pøbler. Jeg slapp heldigvis å møte på dem selv, men det var visst endel på bussen som hadde blitt fratsjålet mobiler og liknende.

Bussen vår stoppet forresten på vei hjem fra Tryvann. Heldigvis var det ikke lenger enn noen kilometer unna der jeg bor, men det var laaangt å gå for det. Vi fikk senere vite at det var klutsjen som hadde røket, og vips har vi enda en innbetaling på 2000 kr fra en allerede slunken lommebok for å betale reparasjonen. I tillegg til at jeg nå må skaffe penger til togturen til Lillehammer imorgen. Menmen, sånn skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Oddvar Knus: Syns å si det, men sånn er det.

Jeg opplevde det samme i går, men noen som blokkerte veien da en dårlig kompis hang ut av døren bak.

De stoppa MITT i veien og ga blanke faen i andre rundt seg. Da jeg tuta og ruste motoren for å indikere at jeg ville forbi, fordi de hadde åpenbart ikke sett den "lille" vanen som stod 10cm opp i rumpa på bilen deres, så fikk jeg et par blikk som fortalte meg at de hadde 150 fettere som var rett rundt hjørne og klare for å slåss..

Lenke til kommentar
Hm. Hvilke alternative måter er det å komme seg til Tryvann på. Hvis man ikke har eller får sittet på med en bil, mener jeg.

Tog til Nationaltheateret og T-bane mot Frognerseteren, gå av på Voksenkollen (nest siste stopp). ;)

Hjem igjen er det litt værre... :ermm:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Herregud så mange tullinger det var på Tryvann. Bussen vår streika så vi ikke kunne rulle hjem med den og måtte dermed ty til taxi. Da vi gikk nedover og hadde passert Holmenkollen møtte vi en gjeng på 5-6 folk i russebukser (ikke etnisk norske) som tydeligvis hadde det travelt med å rane og banke opp folk. Heldigvis for oss var de på jakt etter en annen gjeng med folk som de hadde forsøkt å rane, men stakk av. Likevel presterte han ene kødden å ta løpefart og sparke meg i huet mens jeg satt langs veien. Håper de får seg en alvorlig lærepenge av noen, men jeg følte meg ikke så høy i hatten der jeg satt med 3 kamerater som absolutt ikke er noen slosskjemper, mens de er dobbelt så mange og kommer løpende med brekkjern og jernstenger. =/

Tviler på at du ser dem igjen... De sparket til biler som kjørte nedover å, blant annet en kammerat sin så de fikk skikkelig juling...

Lenke til kommentar

Bortsett fra at jeg missforstod dette med "Camp" var Kongeparken en veldig, veldig positiv opplevelse. Jeg trodde at når jeg hadde betalt 900 kroner i billett at jeg da også fikk tilgang til tilholdsstedet til folk, nemlig der folk satt opp telt. Rett før lønningsdag og alt var 300 kroner ekstra veldig veldig mye å be om fra meg, så dette hadde jeg rett og slett ikke penger til. Så jeg hadde litt limited tilgang og mistet en god del av opplevelsen siden mange av mine kompisser holdt til der. Men jeg hadde mange kompisser på "utsiden" også, så jeg ble strålende fornøyd dog med et lite minus i margen. Om det er jeg som ikke har oppsøkt informasjonen eller om det var elendig info vet jeg ikke, men jeg gir dem litt kritikk for dette.

Det var mange kule busser, dog kun et par som skilte seg ut. Det ble ikke så veldig mye dansing på meg, da kongeparktreffet etterhvert utviklet seg til å bli mer en sosial gathering enn årets raveparty (som jeg hadde fryktet). Karpe Diem var "bob-bob", Kaizers var bra, Postgirobygget var legendarisk. Endelig har jeg fått vært på Postgirobygget-konsert, de var enorm!! Et minne for livet, da Postgirobygget er høyt, høyt oppe på listen min.

Men jeg synes det var vel verd pengene. Heldig med været var vi også. Men er litt sur på meg selv fordi jeg har lønningsdag den 5. hver måned, da hadde det blitt så mye bedre. Men hva bryr jeg meg? Jeg har konglen :fun:

Lenke til kommentar

Tviler på at du ser dem igjen... De sparket til biler som kjørte nedover å, blant annet en kammerat sin så de fikk skikkelig juling...

Bra noen setter dem på plass. :)

Merket ikke noe slik i Kongeparken, virket ikke som om det var noen som var der kun for å ødelegge og sloss.

Så at jeg hadde skrevet det i går òg, men det var dritbra. :p

Hva mener du med campen, Insty? Jeg kom inn over alt med båndet mitt (hadde dog VIP-kort, men det skal ikke ha noe å si?).

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...