Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Finnes ikke gode russesanger.

Selv så skal vi spille gode sanger.

 

Men jeg må si jeg har respekt for jenters (og gutters?) misnøye med sangen med tanke på tidligere opplevelser. På den andre siden så er det ufattelig mange andre sanger som spiller på "såre" temaer, men jeg ikke har hørt reaksjoner på.

"Jeg heter Ali Mustafa, og kommer fra Somalia" osv osv, morsom? Ja. Sår for noen? Helt sikkert.

Jeg vil også forby alle sanger som omhandler død, og som kan spilles i begravelser og generelt er triste siden de minner meg om min avdøde fetter. Vi kan ikke forby alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
95% av alle crap VG-lista sanger i dag spiller jo enten på sex, vold eller narkotika ... sååå ja. :p

Huff, dette må stoppes. De resterende fem bare suger, og kan minne homofile på at suging ikke er godtatt i samfunnet vårt :( .

 

Poenget mitt, om det kanskje kommer uklart frem er at det er tull å forby sanger selv om noen oppfatter det som støtende, men jeg sier ingenting om at de som blir støtt er dumme eller lavere i samfunnet enn andre, kun vært uheldige i sine opplevelser.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Fant dette på KG-russens nettsider.

 

RUSSELAPPEN!

Mari R. Skinnes, Russelege

04/22 - kl. 18:13

 

Etter samtlige spørsmål om mangel på russelapp har jeg vært i kontakt med hovedstyret og fått følgende svar:

 

Russelappen er på vei ut, det er tilsynelatende få som har fått den, men den er på vei (så mest sannsynlig kommer den til uken). Hvis ikke, så ordner ROK dette problemet der oppe. Hvis man ikke får russelappen vil det være et telt oppe på Tryvann som deler ut russelappen til folk. De har lister over alle avgangselevene i Oslo, så man kommer inn på Tryvann uansett, så sant du har bestilt lappen (og russelappen får man der oppe hvis den ikke kommer i posten innen fredag).

 

Lykke til med tentamener alle sammen, og nyt sommerværet. Ses på Tryvann.

 

Patrick

 

Shit, håper jeg har misforstått noe nå, det holder forhåpentligvis med ID og skolebevis. Ellers skal jeg søren meg klage i og med at det ikke er mitt problem at de ikke svarer på tekstmeldingene jeg har sendt til deres kortgenerator.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Det skal holde med ID og skolebevis ja.

 

Fikk nettopp høre av en kompis at det skal gå med kun ID også. Fetteren hans, som er lærling, hadde kommet inn uten skolebevis.

 

Så det at jeg ikke har bestilt selve lappen (dette har jeg prøvd på, men ikke fått til) har altså ikke noe å si for utstedning av midlertidig russelapp? :hmm:

 

Edit: Det ordnet seg, bare en svipptur innom nå for eventuell jakkehenting, skal straks opp igjen.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...