Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Prøvde du ikke å gå igjennom? Teltet er på andre siden av første bilett kontroll, så må du stå i kø ved informasjons teltet for å få et midlertidig kort. De som fikk "russelappen" på tryvann på fredag må få ny nå på onsdag etter å ha stått tre timer i ekstra kø på fredag, glad jeg fikk den i tide.

 

Shite, får vel møte opp tidlig på Onsdag da tenker jeg.

Får håpe at køen er mindre da. :hmm:

 

 

Edit: Du snakker om det teltet til høyre (ved gjerdet) ved den første bilettkontrollen man må ha armbånd for å komme gjennom ikke sant? Trenger vel bare å vise biletten der da, så viser de nok meg hvor det er.

Du går inn og sier at du ikke har fått lappen og så viser de deg til det teltet da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er russ iår, men har ett problem, har ikke russelappen, har ikke bestilt den heller.. Men det som er at jeg hørte at man får sånn midlertidig russelapp ved tryvann? er dette sant?

Har russebukse osv.

Håper noen svarer, veldig viktig.

Ja, det er sant. Men forbered deg på å stå leeeenge i kø for å få den.

Lenke til kommentar
3FY er ille. Veldig ille.

No offence, men 3FY heildagsprøven er ein av dei lettaste heildagsprøvane eg har hatt i år. Anten var den berre utruleg lett, eller så har eg berre gått glipp av noko fundamentalt i alle oppgåvene. Eg held ein knapp på det første =)

 

Same her Fl1p. Eg vart ferdig med min siste heildagsprøve i dag :)

Lenke til kommentar
jeg er russ iår, men har ett problem, har ikke russelappen, har ikke bestilt den heller.. Men det som er at jeg hørte at man får sånn midlertidig russelapp ved tryvann? er dette sant?

Har russebukse osv.

Håper noen svarer, veldig viktig.

 

Husk skole-bevis og vanlig ID. ;)

 

Tror jeg skal prøve å komme dit 18.00 eller noe slik på Onsdag, en kamerat av meg hintet til at info-teltet er åpent før selve arrangementet starter. :hmm:

Lenke til kommentar
aspic: At du har lette heldagsprøver betyr ikke at alle har det.

Nei, prøven er ikkje lettare enn dei på landsbasis (var direkte eksamen frå cappelen eller noko). Om du hadde sagt: At du synes heildagsprøven i fysikk er lett, betyr det ikkje at alle andre gjer det", skulle eg heller ha vore einig med deg :)

Lenke til kommentar

Stemmer Julius! Eg får nok ikkje heve meg på flaska før på onsdag. Men frå og med onsdag er det FULT kjør fram til søndag. Å O' store spagettimonster eg gledar meg.

 

Liten sidenote: Herrbrun, eg beklagar.. Det var verkeleg ikkje noko meining i den "no offence", var berre ein tilfeldig uttryksmåte. =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...