Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Hva er folks forhold til bruken av russebuksa? Skal den aldri av no matter what (bortsett fra soving) eller er det greit å dukke opp uten buksa en gang i blant?

 

Grunnen til at jeg vil ha folks meninger er at mange er uenig med meg. Jeg synes man alltid burde ha den på når man skal ut av huset. Soving og chilling er greit å ikke ha på buksa, men når det er treff, rulling, skole, osv synes jeg buksa alltid skal være på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, buksa er på når det er flere enn meg og min familie tilstede. Hvordan blir det med konsekvenser siden Oslo-skolene har (i teorien) begrensede regler? Har russetida offisielt starta eller er det offisielt natt til 1. Mai?

Den starta for oss på Oslos østkant på fredag, hvertfall. Ingen som har sagt noe om det.

Buksa er av når jeg dasser hjemme, sover og er på jobb. Men ellers alltid på! Digg å slippe den "hm, hva skal jeg ha på meg i dag da" når jeg står opp. =D

Lenke til kommentar

Vi har hatt en del russekroer og lignende her oppi nord, men russebuksa skal da faen ikke på før vi dinger mai! :wee:

 

Uansett, blir spennende å se om vi fryser i hjel alle mann her oppe på russedåpen på onsdag. Den skal være på det eneste stedet det blåser her i byen, men meldt 13-14 grader og opphold på dagen i allefall, så blir vel ikke minusgrader når det blir kveld..

Lenke til kommentar
Hva er folks forhold til bruken av russebuksa? Skal den aldri av no matter what (bortsett fra soving) eller er det greit å dukke opp uten buksa en gang i blant?

 

Grunnen til at jeg vil ha folks meninger er at mange er uenig med meg. Jeg synes man alltid burde ha den på når man skal ut av huset. Soving og chilling er greit å ikke ha på buksa, men når det er treff, rulling, skole, osv synes jeg buksa alltid skal være på.

På skolen har jeg den som regel på, hendte jeg droppet det noen av de siste dagene da vi hadde heldagsprøver, siden det bare er å komme på skolen, ha prøve, og så gå hjem igjen.

 

Trening gjøres uten. :p

Hender jeg går i sivil når jeg lufter bikkja også, ettersom omtrent alle lufterutene innebærer å gå forbi en barneskole, som igjen fører til et hav av unger som kommer løpende både for å klappe bikkja og ha russekort. Er nok med de bikkja tiltrekker seg fra før. :p

 

Tok meg også den frihet å droppe russebukse da vi var og pusset båt. Etter å ha stått og pusset båten under, hadde jeg sannsynligvis endt opp som blåruss... :roll:

 

Hvor kan jeg få tak i russelappen nå? :p

www.russelappen.no

 

Jeg har forresten ikke fått min enda. :hm: Flere som opplever det samme?

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Tror dere kan få dem i stand på Tryvann, mulig dere kan det i kongeparken også..

 

Yopes det går an, men hvor i helvete er de såkalte "Russelappteltene"?

Stilte opp på fredag, men så dem ikke noe sted før inngangen, hvor man trenger både Russelappen og biletten til Tryvann for å komme inn. ;)

 

Har forresten som nevnt før i tråden ikke engang fått passord fra Russelappen.no og har dermed ikke bestilt.

Forstår ikke hvorfor ingen av de tekstmeldingene jeg har sendt med kodeordet ikke har gitt meg passordet.

Det gikk hverken i Desember 2007, Januar, Februar, eller Mars. :mad:

 

Det gikk ikke å komme fram til hjelpetelfonen heller. :thumbdown:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Yopes det går an, men hvor i helvete er de såkalte "Russelappteltene"?

Prøvde du ikke å gå igjennom? Teltet er på andre siden av første bilett kontroll, så må du stå i kø ved informasjons teltet for å få et midlertidig kort. De som fikk "russelappen" på tryvann på fredag må få ny nå på onsdag etter å ha stått tre timer i ekstra kø på fredag, glad jeg fikk den i tide.

Lenke til kommentar
Prøvde du ikke å gå igjennom? Teltet er på andre siden av første bilett kontroll, så må du stå i kø ved informasjons teltet for å få et midlertidig kort. De som fikk "russelappen" på tryvann på fredag må få ny nå på onsdag etter å ha stått tre timer i ekstra kø på fredag, glad jeg fikk den i tide.

 

Shite, får vel møte opp tidlig på Onsdag da tenker jeg.

Får håpe at køen er mindre da. :hmm:

 

 

Edit: Du snakker om det teltet til høyre (ved gjerdet) ved den første bilettkontrollen man må ha armbånd for å komme gjennom ikke sant? Trenger vel bare å vise biletten der da, så viser de nok meg hvor det er.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...