Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trondheim represent. Vi har ikke dåp før 30. mai på vår skole. Synes ikke det er spesielt sent, har ikke planer om å starte russetia før det. Det er ganske idiotisk med folk som løper runt i russeklær før russetia har begynt.

 

Jeg har enda ikke noe motiv for russefrakken min, men jeg tror det bli en eller flere stencils av folk fra internett(maddox bla.). Noen som har gode forslag?

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

Gah.. nett heime frå "fest". Deilig å endeleg kunne drikke vatn. Eg vart døypt som så mykje som "databonden", etter døypesermonien var det å shotte 60%. Trur eg berre skal sitje oppe og surfe no, medan eg drikk vatn. Det verste eg veit er å leggje meg på stigande rus. =/

Lenke til kommentar

Jeg synes Tryvann var latterlig kjedelig første kvelden (minst 1t i kø, buss stoppet i teknisk kontroll, kjip stemning), men i går var det noe helt annet. Tok av i ringen til Goodlife/Petrified og stemningen var på topp hele kvelden og natten.

 

Første kvelden var jeg sliten og lei klokka 12ish, mens i går synes jeg vi dro tidlig når vi dro klokka 0245. Gleder meg til natt til 1. :D

Lenke til kommentar
Jeg synes Tryvann var latterlig kjedelig første kvelden (minst 1t i kø, buss stoppet i teknisk kontroll, kjip stemning), men i går var det noe helt annet. Tok av i ringen til Goodlife/Petrified og stemningen var på topp hele kvelden og natten.

 

Første kvelden var jeg sliten og lei klokka 12ish, mens i går synes jeg vi dro tidlig når vi dro klokka 0245. Gleder meg til natt til 1. :D

Er rimelig enig i det meste der. Det var jo ganske konge i går, kjipt for dere som ikke var der da...

Lenke til kommentar
Trondheim represent. Vi har ikke dåp før 30. mai på vår skole. Synes ikke det er spesielt sent, har ikke planer om å starte russetia før det. Det er ganske idiotisk med folk som løper runt i russeklær før russetia har begynt.

30. april, mener du? O.o

 

Tryvann var pokker meg noe av det dølleste jeg har vært med på, og jeg var der natt til lørdag. I går derimot, var det: vors -> barhopping -> nach. Det var vanvittig fett. =D

 

Dog, gleder meg til Lillehammer.

Lillehammer ja... Dit skal jeg og, kanskje vi ses da. Du får rope ut hvis du ser meg. :p

 

Var ufattelig vått da :p Håper jeg ikke har blitt forkjørla...

Tviler ikke, jeg er egentlig litt glad jeg droppet å dra dit i går, mtp. været. :roll:

 

Nå skal jeg fortelle noe kjipt.

 

I går kveld (lørdag) var jeg på en gigantisk fest i Langesund, russekickoff, og alt gikk kjempebra.

Hadde det som plummen i egget, helt til jeg fant russebilen vår ødelagt.

Knust frontrute, ødelagte utvendige speil, ødelagte hjulkapsler, ødelagte vindusviskere og flatt dekk.

 

Dette var kult.

Uffda, den er kjip. :hm: Føler med deg.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg fortelle noe kjipt.

 

I går kveld (lørdag) var jeg på en gigantisk fest i Langesund, russekickoff, og alt gikk kjempebra.

Hadde det som plummen i egget, helt til jeg fant russebilen vår ødelagt.

Knust frontrute, ødelagte utvendige speil, ødelagte hjulkapsler, ødelagte vindusviskere og flatt dekk.

 

Dette var kult.

Det var ufattelig teit gjort! Har dere no clue om hvem som kan stå bak?

Lenke til kommentar
Vi anmelde hærverk på vår bil, gjerningsmennene ble tatt - men vi trakk anmeldelsen mot at de betalte for seg. Kjipt å få rulleblad som følger en for resten av livet, og de betalte, så saken er ute av verden.

 

:p

Hvilke verdier var det snakk om?

Det var overraskende mange busser og biler :) .

Lenke til kommentar

Ikke store greiene ... knukket antenne, sparket inn blikket under frontfanger, lakkskader på panser og en del riper rundt om + at de hadde helt mel osv inn i luftekanalene over motoren slik at innsiden av bilen ble full av mel når vi starter bilen.

 

Dette var før russetiden, og bilen bar ingen tegn av å være en russebil - det var bare en stor rød van. Hadde det vært en bil til 10 000 hadde vi ikke brydd oss, men det var tross alt en bil til 60 000.

 

:p

Lenke til kommentar

Beklager men må nesten bumpe hva jeg sa tidligere. er så avhengig av og finne denne låta :p

 

"Var på tryvann fredag og var mye hos den bussen som hadde bowlingkjegler på siden. tror de het the alley. noen som aner hva dem het, siden dems og elelr hvor jeg kan finne busslåta dems. den var helt konge!"

 

hjertelig takk til de som finner svar :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...