Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Stryk i 5-10 sek på det stedet på russebuksen du vil ha merket så det blir skikkelig rett og blir varmet opp.

2: Legg strykemerket på

3: Stryk på, uten damp. bruk sirkelbevegelser rundt merket. Gjør det i ca 1 minutt. Pass på så merket ikke svir seg (dette merker man ved en brunfarge på arket

4: la det kjøle seg ned.. Vipp så opp på en av sidene på arket for å se om det har festet seg. Hvis det har det, dra forsiktig av. Hvis ikke, stryk litt mer. Bruk litt kraft på strykejernet så det fester seg skikkelig på buksen.

Lenke til kommentar

For din del ville jeg begynt på steder på buksen som ikke er så synlige, eller en dongeribukse som er for liten. Det blir sjeldent bra den aller aller første gangen.

 

Hvis du har snekkerbukse er f.eks under "overdelen" på snekkerbuksa aldri synlig. Der som lommen er der du har russekort eller lignende. Den tingen som "selene" er festet til.

Endret av Insty
Lenke til kommentar
For din del ville jeg begynt på steder på buksen som ikke er så synlige, eller en dongeribukse som er for liten. Det blir sjeldent bra den aller aller første gangen.

 

Hvis du har snekkerbukse er f.eks under "overdelen" på snekkerbuksa aldri synlig. Der som lommen er der du har russekort eller lignende. Den tingen som "selene" er festet til.

 

 

Skjønner... emn tror jeg lar modern ordne det ass:P hadde jeg gjort det ville det ikke sett ut i måneskinn..

Lenke til kommentar

Øving er for pyser! Det er jo bare til å legge merket der det skal, sørge for at begge sider av buksen er uten krøll, og forsikre deg om at det ikke er merker uten papir på andre siden av buksen. Så er det bare til å trøkke i vei.

Du bør altså vente med å ta av papirene til du er ferdig med å stryke alle merkene. Ellers kan et eventuelt merke på baksiden smelte fast i strykebordet eller liknende (varmen går lett gjennom begge lagene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...