Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det har noe med personen som faktisk holder strykejernet å gjøre også. Jeg har aldri gjort noe slikt før, derfor ble også mitt resultat litt sviktende. Men jeg gidder ikke stille spørsmålstegn ved strykemerkene. Men vanskelig var det.. Det ble litt uklart og ujevnt :/

 

Men faen!!! åpningskro i kveld og faen jeg gleder meg :) Meg og oddvar knus skal visst samme sted, tipper jeg ;)

Lenke til kommentar

Jajaja =) Skal først på vorspiel på ganddal, så er det faen ålgård!!! var nettopp noen kompisser her. Jeg klarte å ødelegge den ene buksen min så måtte bestille ny, og en kompiss har klart å MISTE sin (rødruss), så han må ha min ødelagte blårussbukse.. Jeg øvde meg på den så nå er jeg pro. Vi fant de styggeste merkene som ingen ville ha og smeltet oppå. Hahaha, han kommer til å bli så drete ut..

Lenke til kommentar
Hvis noen mot formodning ikke skulle ha fått Russelappen, vil vi ha Russelappentelt på Tryvann og Lillehammer hvor folk kan få hjelp mot at de viser oss skolebevis/gyldig legitimasjon.

 

Betyr dette at det går an å få registrert informasjon og fikset russelappen der oppe?

Har som sagt ikke en gang klart å logge inn på Russlappen.no's bestillingsside, så hvis det ikke er mulig å få printet ut der oppe gir jeg faen i gå tror jeg.

 

Jeg, CF (Carl Fredrik) og Johnny (Jon Vidar) gikk opp for å skaffe oss Russelappen, som man trenger for å komme inn... det tok tjue minutter å gå opp, som sagt, og der oppe sto vi i blåsende kulde og venta på at de skulle få printa ut en russelapp til oss. Laptoppene de brukte slo seg på og av omtrent hele tiden, så det også tok en tur.

 

Dette var i 2006 dog. ;)

Lenke til kommentar

Hmm.. Eg trur dei har spesielle periodar for spesielle områder. Eg måtte forandre min sesjon til nokre dagar seinare, noko som gjekk heilt greit. Men å forskyve 2-3 veker trur eg kan verte litt verre. Er ikkje vanskeligare enn at du ringjer inn og spør :)

 

Om du er raudruss i år, skulle ikkje du ha vore på sesjon i fjor?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Wattafakk? Elendig billettsystem på Tryvann. Et bånd som skal vare i flere uker? Latterlig.

Og det var det du klarte å fokusere på etter å ha kommet hjem fra det villeste stedet du noen gang har vært? Haha :D

Lenke til kommentar
Og det var det du klarte å fokusere på etter å ha kommet hjem fra det villeste stedet du noen gang har vært? Haha :D

Var mye som kunne vært gjort bedre :wee: . For eksempel kaste ut Erik og Chris og få inn en god DJ :D .

Poenget er at det båndet har begrenset levetid, i hvertfall i russetia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...