Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I morgon er vel første offisielle dagen ein kan gå med russeklær på skulen? I alle fall hjå oss. Dog, trur ikkje eg gidd å bruke mi enno, er berre heildagsprøve uansett.

I morgen? Dere søringer har vannet ut russefeiringa så jævlig. Du tar på russeklærne natt til første mai.

Hoho.. Dont blame me. Stod noko slikt i eit skriv (eit eller anna offisielle russehandboka eller noko) vi fekk utlevert på skulen. Eg er av den same oppfatning som deg at ein ikkje bør ta på kleda før natt til 1. mai.

Lenke til kommentar
er jeg den eneste som ikke har fått russelappen?

 

Nopes, jeg mangler den også, klarte aldri å bestille over ROK's nettside og var for tykk i hode til å bestille fra Russedress.no. Leste dog dette på Russen.no:

 

Det vil også være russelapp-stands på alle Tryvann's treffene og Russeland - Landstreffet på Lillehammer!

 

Går utifra at bildene tas der? ;)Noen som vet dette?

Holder skolebeviset som legitimasjon mon tro?

 

 

 

På skolen min er det ikke lov med Russeklær før 1. Mai, felles for alle Russ i Oslo tydeligvis. ;)

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
På skolen min er det ikke lov med Russeklær før 1. Mai, felles for alle Russ i Oslo tydeligvis. ;)

Hmm. Nå ser det ut t til at skolen har bytta regler:

Russetid og russeklær!

Skrevet av: Ass. Rektor

 

Elever og lærere!

 

Som tidligere sagt, er det nå felles russeregler for alle videregående skoler i Oslo. Russetiden starter 1. mai og de felles reglene for Osloskolene gjelder også for vår skole.

 

Vennlig hilsen

Ass. Rektor

 

 

 

Har jeg misforstått noe grunnleggende? Har da en Snekker Flagg rød, men hva er pointet med selene? Pynt? Isåfall ser baksiden totalt fucka ut?! Sånn lapp som er sydd fast og skal sømmen være vrengt? Ser uprofesjonelt ut :wee: .

Lenke til kommentar

Ohje,, vi har dåpen i morra,, etter skolen, og det er først da vi skal ha på russeklærne :p så er det østlandstreffet i strømstad :D noen flere som skal dit?

 

 

Edit: men så har jeg også 3mx tentamen i morra -_-

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar
Idiotisk. Jeg tok vekk merket med en nål, før jeg strøk et strykemerke over.

Smart. Så bra at jeg har brukt alle de festlige da :!: .

Noen be litt vulgære og latterlige om du spør meg.

Fester seg dårlig og når en ikke har tålmodighet :) .

Og tøffeste bilen i byen får skilter i morgen, så kan vi tøffe oppover mot Tryvann etter litt kreativ maling osv.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...