Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Var russerevy her i dag. Den var hysterisk morsom! :D

Russerevy er ufattelig kult.

 

Vi hadde vår i midten av februar.

Den siste uka før revyen var det nonstop jobbing fra tre om ettermiddagen til ett om natten, men fy faen så godt det var, og da var det deilig å drikke seg kanackas på premierefesten.

 

Billig å bli full også forresten, når man har sovet lite, spist lite og stressa mye den siste uka.

 

Deltok du selv på revyen eller, gonji? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-105476

Nesten ingen som virka noe særlig stress, bortsett fra de nakengreiene. Resten skulle gå greit!

 

Nå begynner jeg faenmeg å glede meg :D Vrengefest om 20 dager ^^

Lenke til kommentar

Jeg lagde et russekort, men det var ikke et bilde av meg, og ble derfor svært lite personlig. Har bestemt meg for å bestille et nytt. Dette koster 288,- på russ.no noe som forsåvidt et greit. Hvor lang tid tar det før dette er hjemme hos meg?

 

EDIT: Hva skal dere ha på buksa? vurderer "kallenavnet" + russ 08, og noen strykemerker..

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Fitte.. de strykemerkene var vanvittig dårlig, evt. dårlig beregnet for folk som aldri har strykt før.... Vurderer å kjøpe ny russebukse. Noen som har "Snekker Map"? fornøyd med den? Den er det vel umulig å få navn på langs foten?

Jeg har selv map-buksa, og syntes den har såpass mye trykk på seg fra før av at jeg har latt være å sette på strykemerker. Det kan fort bli veldig rotete da syntes jeg. Et lite unntak er da disse broderte distinksjonene, men det er jo noe annet igjen. Mitt broderte distinksjon sitter i hvert fall meget godt nå. Jeg fulgte bare instruksene nøye, og det var det egentlig! :)

 

 

Flere som begynner å komme langt på russebilene sine? Hadde vært flott om flere delte evt. arbeidslogger og utviklingen på sine russebiler med oss. Dere kan i hvert fall følge bilen vår her: http://www.ladymagnets.com/gallery2/main.php

Lenke til kommentar

Hehe mye uenigheter om russelåta. Men det er jo også bra, for det viser jo bare at russen har et engasjement de og.

 

Forøvrig er min personlige favoritt "Maskinen - Alla Som Inte Dansar Är Våldtäktsmän". Greit nok, sangen er kanskje ikke den peneste å høre på, men den vekker i hvert fall oppsikt, og har humoristisk sans.

Lenke til kommentar

Veldig, veldig latterlig, ja. Avstemningen er enda mer latterlig. De grusomste låtene ligger selvfølgelig øverst. 'Botten Anna' og 'Song om ingenting' gjorde meg glad, mens de to som ligger på topp nå bare er til å spy av. Begge er kjedelige, uten driv, umelodiske, og har latterlige tema (ingen dans = voldtekt?).

Dessuten er det bare 10% av medlemmene på Russ.no som har stemt.

 

Den eneste låten som jeg kunne tolerert på den listen er 'Red Divaz - 19'. Den er lystig, og har godt driv og stemning. Jeg har ingen anelse om hva den handler om, men den gjør meg glad og det er nok.

Lenke til kommentar

Altså, jeg skjønner ikke vitsen med å ha trance i det hele tatt jeg. Det er en såpass ekstrem og venstreradikal musikksjanger som bare en liten del av befolkningen føler seg tiltrukket.

Synes det er like sprøtt som å ha f.eks black metal (det liker faktisk jeg, men passer ikke inn i russetiden) som russelåt.

Hvilken idiotisk norm er det som sier at trance er fest og russemusikk? Hvorfor ikke ha noe lystig rock eller pop for den saks skyld, som de fleste mennesker kan høre på?

Finnes så utrolig mye tøff og lystig festmusikk som ikke er trance.

Lenke til kommentar
Altså, jeg skjønner ikke vitsen med å ha trance i det hele tatt jeg. Det er en såpass ekstrem og venstreradikal musikksjanger som bare en liten del av befolkningen føler seg tiltrukket.

Synes det er like sprøtt som å ha f.eks black metal (det liker faktisk jeg, men passer ikke inn i russetiden) som russelåt.

Hvilken idiotisk norm er det som sier at trance er fest og russemusikk? Hvorfor ikke ha noe lystig rock eller pop for den saks skyld, som de fleste mennesker kan høre på?

Finnes så utrolig mye tøff og lystig festmusikk som ikke er trance.

Det henger vel med i at trance er mer egnet som festmusikk enn det for eks. black metal er blant den store folkemengden. Men hadde det hjulpet så veldig mye om russelåtene hovedsaklig var poplåter da? Jeg tror ikke det hadde kommet mindre klager av den grunn.

 

Til sist må jeg bare si at det er veldig mange som legger sjangeren trance under det meste som er er, eller i det minste har antydninger til å være elektronisk musikk. Det er faktisk mye, mye mer enn bare trance der ute. Jeg nevner techno, club, drum & bass (som oftest), house og ikke minst dance som gode eksempler. Sistnevnte skiller seg jo ganske bra ut fra trancesjangeren, og er også representant som sjanger til de fleste av russelåtene på avstemningslista. Kanskje ikke så rart heller, når de fleste ønsker seg sanger å danse til i russetida. ;)

Lenke til kommentar
Noen flere som ikke har kommet i gang med russebil i det hele tatt her eller? :)

Mottar gjerne tips om hvordan man kan gjøre det med seter, ettersom de skal være i kjøreretningen!

De må da ikke det så lenge du har nakkeputer på de. Fikk bekreftelse på dette fra en som kom fra vegvesenet på skolen vår. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...