Axel_S Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) UltimateFixer 2007, UltimateCleaner 2007 og UltimateDefender 2007. Dette er virus. Sånn.. nå har jeg lagdt en advarsel til dere som leser dette. Endret 15. august 2007 av Axel_S Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sånn generelt: Hvis det spretter opp vinduer i hytt og pine som forteller deg at du er infisert av virus e.l. så er det egentlig bare for å få deg til å laste ned enda mer spyware/virus. Og så har du seff et program kjørende i bakgrunnen som du egentlig ikke vil ha. Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 men det var bare når jeg starta opp maskinen, ikke i hytt og pine.. Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Joda dette var et virus. får det fjerna nå.. Lenke til kommentar
johome Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dette er nok skumle saker ja. Jeg pleier alltid å besøke hjemmesiden til et program før jeg laster det ned. Og da jeg gjorde det viste Mcafee Siteadvisor rødt. Mcafee har reddet meg mange ganger ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå