SuKa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det ingen sjangs for at guilden blir startet opp igjen? Jeg spiller GW og skulle likt å joine en Norsk guild. Har laget en selv, men den er vel død nå- Lenke til kommentar
svenka Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Guilden Vicious Vikings skal ikke opp igjen med det første...Medlemmene fra den alliancen har gått over til den guilden som slo seg ut best da, altså The Berserkers of Doom. De fokusere både på pve/pvp med en stram og seriøs struktur =)<3 *sjekk mail* Endret 8. desember 2007 av Mithos Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hehe.. Det går jo fremover (noe helt annet en noe en viss guild hadde spådd..) Vicious Vikings er gone ^^ Du har så sannelig rett Er det nå man kan le? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Guilden er vel så godt som død, men stort sett alle medlemmene er på TBOD nå.. Så hold godt på tungen din ajac0, før jeg skjærer den ut. Mod. noter ned at det var ikke jeg som startet med en råtten holdning om du skulle få noen trang til å slette postinnhold edit: Beklager, men det her var vel en liten bump, så ikke at mithos' inlegg var nesten 1 måned gammelt Endret 1. januar 2008 av Petersk91 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hvordan går det med xgfx for tiden? *lurer* Lenke til kommentar
MikaelS Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sist jeg sjekka var xGFx på 50 stk ^^ mod noter deg dette: Slett postene mine hvis det gjør dagen din bedre. Petersk fortsetter befestingen av posisjonen som Norges mest patetiske og ubrukelige forummedlem og gwspiller. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Uten å ha lest gjennom hele posten vil jeg få poengtere at Ky Ay er en av de hyggeligste, mest kunnskapsrike og inkluderende personene jeg noen sinne har spilt sammen med, og jeg ser tilbake på min tid i xGFx som en av de beste periodene jeg har hatt i guildwars. Å kritisere Ky Ay blir bare for dumt. -Karbarsar Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Uten å ha lest gjennom hele posten vil jeg få poengtere at Ky Ay er en av de hyggeligste, mest kunnskapsrike og inkluderende personene jeg noen sinne har spilt sammen med, og jeg ser tilbake på min tid i xGFx som en av de beste periodene jeg har hatt i guildwars. Å kritisere Ky Ay blir bare for dumt. -Karbarsar QFL Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Av ren nysgjerrighet, hvilken bruker er Ky Ay her? Vil også legge til at han er en av de hyggeligste jeg spilte sammen med da jeg spilte Guild Wars. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Endret noe på første post, blant anna guild navn og kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå