AllFather Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 jeg bestilte desember pcen fra komplett (jaja, så kurrant ut, bra nok for meg:) ), og en eizo l565 (vanlig grå, liker ikke sort,og den andre utgaven var litt "prangende). så jeg lurte på om noen hadde spilt med denne her, og hva dere synes om den i spill/dvd osv vennligst ikke post :google: , ettersom jeg har vært der allerede Er spendt vettu, lurer på hvordan den er. får den imorgen eller overmorgen,og komplett var meget rask med å sende den bestilte torsdag 18:30, mandag var den klar,og sendt idag komplett ruler :wink: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har ingen erfaring, men eizo skal jo være veldig bra skjermer Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 fikk maskinen idag, men de glemte å sende dvi kablen jeg bestilte sender mail til de (som jeg fikk beskjed om i telefonen), så fixer vel de det raskt . selv bare med analog tilkobling er skjermen bare helt rå. både til grafiske oppgaver,spill, filmer.. ALT. og ikke en død pixel go go komplett & eizo.. I LØV JU!! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Det er jo bra at du er fornøyd med den Lenke til kommentar
striky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Eizo L565 er utrolig bra ja. Har en selv, har aldri angret på at jeg kjøpte den. (Kjører selvfølgelig med DVI-kobling) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå