Cato72 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei, Jeg er på utkikk etter et nytt skjermkort som skal dekke disse ønskene i prioritert rekkefølge: - PCIe - Skal brukes i en HTPC (stuepc) og bør derfor være vifteløs eller ha stille vifte! - Skal takle de nyeste spill på en brukbar måte - Må støtte HDCP - Bør støtte DX10 for fremtidige spill Takk for innspill! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvor stor plass har du i kabinettet? Vil vel anbefale deg nVidia GeForce 8800GTS 640MB eller GeForce 8800GTX Begge har en meget stille kjøleløsning, støtter HDCP, DX10 og takler de nye spillene på en bra måte. Lenke til kommentar
Cato72 Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Hvor stor plass har du i kabinettet? Vil vel anbefale deg nVidia GeForce 8800GTS 640MB eller GeForce 8800GTX Begge har en meget stille kjøleløsning, støtter HDCP, DX10 og takler de nye spillene på en bra måte. 9290595[/snapback] Takk for tipset! Har et Silverstone LC17-kabinett. I utgangspunktet har jeg et Hauppauge PVR500 MCE-kort ved siden av, med én kortplass i mellom. Men dersom det blir dårlig med plass kan jeg flytte PVR-kortet. Skal absolutt ta en titt! <Cato /> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå