Gå til innhold

Hvordan redigere en nettside

Anbefalte innlegg

Hello jeg har laget noen internett sider. Men lurte på om det er noen måte du kan redigere teksten i menyene å sånn over nettet. det tar så lang tid å redigere all text i html å så uploade det på internett.

Noen programm du kan instalere som gjør at du bare kan logge in på siden å redigere tekst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello jeg har laget noen internett sider. Men lurte på om det er noen måte du kan redigere teksten i menyene å sånn over nettet. det tar så lang tid å redigere all text i html å så uploade det på internett.

Noen programm du kan instalere som gjør at du bare kan logge in på siden å redigere tekst?

9289280[/snapback]

Hvis du skal ha en helt enkel blogg du bare ønsker å redigere tekst på inkludert all annen tekst anbefaler jeg deg veldig sterkt å bruke Wordpress.

Hvis du har et helt ferdig design og kun snakker om å endre diverse enkelte felter kan jeg skrive en enkel kode på hvordan du gjør det. :)

Lenke til kommentar

Har du installert word press i det heile tatt?

Gå til www.wordpress.org, last det ned, og last opp alt i zip-arkivet til ditt heimesideområde (hugs at du må ha støtte for PHP og MySQL, samt ha oppretta ein database WP kan bruke. Gjer ting så langt du kan sjølv, og spør deretter om hjelp her :))

Når du har installert WP (veldig enkelt, følg instruksjonane du får), går du til administrasjonspanelet. Derfrå finn du fram sjølv. Svært enkelt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...