Admin'c Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 det siste der var sjukt bra, nesten som tatt ut av et ungdomsmagasin. Disse kan du jo selge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Hvordan får man huden så smooth? Skulle gjerne tatt flere bilder av henne, men vi bor ikke i samme by. 9308967[/snapback] Mulig du kan stjele noen tips fra denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=751334 eller eventuelt denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=713137&hl= Endret 18. august 2007 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Lekt meg meg litt forsiktig airbrushing. Noen kommentarer? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Likte originalen bedre. Hun har jo så glatt og strøken hud fra før, så ser egentlig ikke behovet for å pynte på noe mer her. Nå synes jeg den framstår mer uskarp. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 I riktig gamle dager hadde de egne objektiver til å softe portretter, fordi man anså de objektivene man brukte til annet bruk som for skarpe. I dag har vi Photoshop. Jeg kan nok være enig i at dette bildet ikke passer en slik effekt. Da passer de to andre bedre til softing, spesielt det med fjorden i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Vel, likte nr. 2 best. Det første ble for intenst, mens nr. to var nydelig! Fint utsnitt, og nydelig uttrykk på henne. Det siste virket derimot litt amatørmessig, mtp. belysningen underfra. Endret 19. august 2007 av garanti Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Bilde to var best ja! good Joob! Gleder meg til og se fler bilder fra deg(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå