Chris_lox Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei! Har akkurat gått over til ubuntu på min laptop. Jeg er veldig fornøyd men har et par spørsmål: - Hvordan kan jeg få til at tilbaketasten funker som "tilbake" i mozilla. Slik at jeg kan gå tilbake til forrige side ved å trykke tilbake? - Hvordan installerer jeg en ny versjon av mozilla? Sliter litt med installeringer, finnes det noen guider? Chris Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Hvis du har nyeste versjon av ubuntu 7.04 skal firefox oppdatere seg til nyeste versjon den. Nå altså 2.0.6. Har du ikke noe oransje oppdaterings ikon i system tray? Har du opdatert noe? Edit : alt +venstre er default i firefox for tilbake Endret 15. august 2007 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har kjørt alt av oppdateringer. Hvor kan jeg finne ut hvilken versjon jeg kjører? Har vært inne i settings på mozilla, men skulle gjerne hatt at "tilbake" faktisk var "tilbake" Blir plundrete og ha forskjellig på ubuntu-maskinen og windows-maskinen. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sett browser.backspace_action til 0 i about:config. Det fikser backspace-problemet. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Pleier å anbefale denne og denne guiden. Den første er fin å begynne med og så den andre Veit ikke hvordan man endrer på dette i firefox. Men antageligvis i about:config i adresse linja. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Danke schön! Fikk fikset problemet med backspace, takk til deg Sokkalf Skal lese litt på guidene nå rocknrolf77 Chris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå