Gå til innhold

Treng Hjelp! 1,7 volt på cpu, er det skadlig?

Anbefalte innlegg

Har en 4600+ og har klokka den til 2,87ghz med volten på 1,60V. Eg trur eg må skru volten opp for å klokke høgre, men er usikker på om det er skadlig for systemet?

Orginalt kjører den på 1,4 volt, og eg har stilt den opp 0,25V, tåler den å bli stilt opp 0,3V og 0,35V(som er max på hket mitt), vist eg bare har god nok kjøling?

Når klokken er på 2,9ghz og volten stilt opp 0,25v så kjem det blåskjerm rett før skrivebordet (altså lodingstrekane til windows er ferdig). er det volten som er problemet her?

cpu: windsor 4600+ (ikkje strømspareversjonen)

hk: MSI K9N SLI Platium

Ram: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321028

sk: Sapphire x1900xt 512mb @ 668/792

Psu: 600wpost-134040-1187209520_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kva slags kjøling og kva er temperaturen på CPUen?

9289138[/snapback]

Eg har ZALMAN CNPS9500 AM2.

har stilt klokken ned til 2,8ghz pga tempen, men det er pga goopen som er dårlig

då eg skifta frå orginal til denne kjøleren rensa eg ikkje skikkeleg før eg tok på den nye goopen , + at eg har måtta ta av og på denne kjøleren 2-3 ganger uten å skifta goop, og det er jo ikkje bra, men får snart ny goop (Arctic Silver 5 Termisk Pasta 3.5 Gram) så då vil nok tempen synke nåke og så skal eg klokke den oppigjen.

temp sånn som det er no: 43-45 idle og 62-64 under cputestane i 3dmark06

men har 2 skjermer og eine har eg temperaturmålarane på, så eg held styr på varmen. :)

Lenke til kommentar
Det er jo litt varmt med så høg Vcore.  Burde iallefall ikkje bruke 1,7V 24/7, men dersom det er berre benching så går det fint.

9289393[/snapback]

Testa nett å skru den opp 0,3 volt men det er vist ikkje volten som er problemet, det går ikkje høgare enn 2,869ghz. vist stille over 262 på fsb, så kjem det blåskerm med denne feilmeldinga rett før skrivebordet:

"A clock interrupt was reccived on a secondary processor wihtin the allocated time interval"

ka er det dei meine med denne feilmeldinga er det at kjerne nr 2 ikkje greie så høg frekvenz?

trur du det hjelper om eg stiller ned multien og opp fsben eller omvent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...