Gå til innhold

Trenger et musikk avspillings program

kpsoppen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foobar 2000 anbefales på det sterkeste. Bruker minimalt med kraft og er nydelig hvis man stiller det inn skikkelig. Kan kanskje virke litt lusent første gangen du starter programmet, men jeg lover det at hvis du bruker en dag eller to så vil du elske det.

Drit i søplaprogrammer som Itunes og mediaplayer, foobar er mye bedre.

Liker heller ikke winamp, brukte det mye før men gikk grådig lei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
discostu skrev:
Foobar 2000 anbefales på det sterkeste. Bruker minimalt med kraft og er nydelig hvis man stiller det inn skikkelig. Kan kanskje virke litt lusent første gangen du starter programmet, men jeg lover det at hvis du bruker en dag eller to så vil du elske det.

Drit i søplaprogrammer som Itunes og mediaplayer, foobar er mye bedre.

Liker heller ikke winamp, brukte det mye før men gikk grådig lei.

9290937[/snapback]

Har inntil flere ganger prøvd Foobar 2000, Windows Media Player, ITunes, Media Player Classic, Media Monkey Og Winamp. Og hver gang ender jeg opp med Winamp. Jeg synes denne er best fordi den er liten og enkel, spiller det meste av formater, det finnes mange plugins. Dessuten hvis du vil ha et musikk bibliotek som ITunes eller Media Monkey, har den mulighet for det også. Dessuten finnes det mange skins så det er lett å finne ett som passer deg..

Lenke til kommentar
Det eneste jeg ikke liker med winamp er at hvis man dobbletklikker på en sang; slettes hele spillelisten din, ikke legges til. I iTunes blir den lagt til i spillelisten (og i biblioteket).

Men det er forsåvidt en enkel og god spiller for det.

9293805[/snapback]

options->preferences->file types

klikk "enqueue files on double click"

verre er det ikke

Lenke til kommentar

Etter min mening er Winamp mye bedre enn iTunes. Eneste grunnen for meg hvis jeg skulle brukt iTunes hadde vært om jeg hadde en iPod sån at jeg kunne overføre mellom data'n og poden. Ja jeg har prøvd det men likte det ikke.

Winamp er helt suverent med plugins og alle konfigurasjonene du kan gjøre med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...