kpsoppen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 jeg trenger et musikk avspillings program som er lett å bruke. men ikke media mokey. samme om det er norsk eller engelsk Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 iTunes.. -sier jeg bare... Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 noen flere?? Lenke til kommentar
Rezern Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Til musikk er winamp en helt grei spiller info finnes her http://www.winamp.com/player/overview Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 takk skal dere ha. da skal jeg prøve Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Støtter forslaget om Winamp. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Winamp 5 med et eldre, men elegant og pent Winamp 2.x-skin. Enklere musikkavspiller får du ikke Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Enklere musikkavspiller får du ikke 9290531[/snapback] Jo; Windows Media Player Classic Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nå ja, ta en titt på f.eks denne du. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Mitt forslag er Itunes, vanvittig lett å bruke ^^ Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 jeg trenger et musikk avspillings program som er lett å bruke. men ikke media mokey. samme om det er norsk eller engelsk 9288978[/snapback] WINDOWS MEDIA PLAYER?:s Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Foobar 2000 anbefales på det sterkeste. Bruker minimalt med kraft og er nydelig hvis man stiller det inn skikkelig. Kan kanskje virke litt lusent første gangen du starter programmet, men jeg lover det at hvis du bruker en dag eller to så vil du elske det. Drit i søplaprogrammer som Itunes og mediaplayer, foobar er mye bedre. Liker heller ikke winamp, brukte det mye før men gikk grådig lei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 discostu skrev: Foobar 2000 anbefales på det sterkeste. Bruker minimalt med kraft og er nydelig hvis man stiller det inn skikkelig. Kan kanskje virke litt lusent første gangen du starter programmet, men jeg lover det at hvis du bruker en dag eller to så vil du elske det. Drit i søplaprogrammer som Itunes og mediaplayer, foobar er mye bedre. Liker heller ikke winamp, brukte det mye før men gikk grådig lei. 9290937[/snapback] Har inntil flere ganger prøvd Foobar 2000, Windows Media Player, ITunes, Media Player Classic, Media Monkey Og Winamp. Og hver gang ender jeg opp med Winamp. Jeg synes denne er best fordi den er liten og enkel, spiller det meste av formater, det finnes mange plugins. Dessuten hvis du vil ha et musikk bibliotek som ITunes eller Media Monkey, har den mulighet for det også. Dessuten finnes det mange skins så det er lett å finne ett som passer deg.. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det eneste jeg ikke liker med winamp er at hvis man dobbletklikker på en sang; slettes hele spillelisten din, ikke legges til. I iTunes blir den lagt til i spillelisten (og i biblioteket). Men det er forsåvidt en enkel og god spiller for det. Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det eneste jeg ikke liker med winamp er at hvis man dobbletklikker på en sang; slettes hele spillelisten din, ikke legges til. I iTunes blir den lagt til i spillelisten (og i biblioteket).Men det er forsåvidt en enkel og god spiller for det. 9293805[/snapback] options->preferences->file types klikk "enqueue files on double click" verre er det ikke Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 å.. da så.. Er en stund siden jeg har hatt winamp her. Da er vel winamp et ganske bra program alikevel, da Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Etter min mening er Winamp mye bedre enn iTunes. Eneste grunnen for meg hvis jeg skulle brukt iTunes hadde vært om jeg hadde en iPod sån at jeg kunne overføre mellom data'n og poden. Ja jeg har prøvd det men likte det ikke. Winamp er helt suverent med plugins og alle konfigurasjonene du kan gjøre med det. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg har i alle år brukt Winamp Krever ikke mye og er enkelt og greit å bruke. Kan også tilpasses til de fleste ønsker og formål. Endret 20. august 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har brukt winamp siden 2.xx, og husker når versjon fem kom ut! De gikk rett fra v3 til v5, og grunnen var "so fine, we skipped a number" hoho Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 iTunes er jo tungt som f***...bruker jo masse ressurser. MediaMonkey er den eneste jeg bruker. iTunes brukes bare til å konvertere m4a til mp3 her...Winamp har jeg ikke brukt på lenge, siden den sleit fælt med store biblioteker. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå