mads182 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvordan kan jeg finne de ut på maskinen? Holder på med nettverksoppsett til PS2! Trenger hjelp så fort som mulig... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kontrollpanel -> Nettverkstilkoblinger -> Egenskaper for Lokal Tilkobling -> Innstillinger for TCP/IP Der ser du de rett under IP Addresse og Subnet Mask. Du kan også se de hvis du velger den mer kule veien Startmenyen -> Run -> Skriv CMD og trykk enter -> Skriv ipconfig /all og trykk enter. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Finner ikke noe innstillinger for TCP/IP og heller ikke noe fornuftig om DNS når jeg prøvde Startmenyen -> Run -> Skriv CMD og trykk enter -> Skriv ipconfig /all. Hvor skal jeg se, under hvilket kategori? Jeg sitter på en pc med eidsiva-nett! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du trenger vel ikke å velge dem manuelt? I 99% av tilfellene skal ikke det være nødvendig. Ved manuell instilling har ikke dette noe med din maskin å gjøre, men din internettleverandør. Om du sliter med å få dem til å fungere (noe jeg gjorde der jeg bodde før), kan du bruke f.eks. OpenDNS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå