starfish Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Noen andre som ser en firkant? Desverre, men det er en stygg firkant der. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Leste en plass at alle landets kyr "produserer" like mye metangass som to gasskraftverk produserer tilsammen. Håper bare ikke det stinker like mye fra gasskraftverk . Litt off topic nå. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 fondus, avataren din funker ikkje.. Har ikke avantar heller jeg da. Har aldri hatt og kommer aldri til å ha. Jo, det er liksom en firkant med et rødt kryss i der, du har prøvd å sette på en avatar, men skreve inn feil URL... SÅDESSÅ (berre notica det tilfeldig) Feil. Jeg har aldri prøvd å ha inn noen avantar. dermed basta. Dessuten kan ikke jeg se noen firkant som du påstår å ha sett. Noen andre som ser en firkant? (vet det blir lang quoting, men må være for at folk skal få med seg sammenhengen). den er der ! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg er mot avantar av prinsipp. men for at dere kverulanter skal slippe å bruke opp tid på å klage over en innbilt firkant under nicket mitt, trykte jeg på slett bilde elns... kan godt hende jeg har skrevet feil et sted sånn at mine interesser elns kom dit.. men jeg har aldri lagt inn avantar. dem som tror noe annet har ikke greie på hva de snakker om PUNKTUM Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg er mot avantar av prinsipp. men for at dere kverulanter skal slippe å bruke opp tid på å klage over en innbilt firkant under nicket mitt, trykte jeg på slett bilde elns... kan godt hende jeg har skrevet feil et sted sånn at mine interesser elns kom dit.. men jeg har aldri lagt inn avantar. dem som tror noe annet har ikke greie på hva de snakker om PUNKTUM Du HADDE en avatar der , eg sjekka til og med url'en... den fungerte ikkje fordi du hadde skreve ..../avantar.gif ... Prøvde med avatar.gif istedefor trur eg og det funka... er ganske sikker på at eg gjorde dette... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Leste en plass at alle landets kyr "produserer" like mye metangass som to gasskraftverk produserer tilsammen. Håper bare ikke det stinker like mye fra gasskraftverk . Litt off topic nå. Er ikke dette off topic da Men for orden skyld, gasskraftverk BRENNER gass (metan hovedsaklig), de produsere ikke metan. CO2, NOx derimot... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg er mot avantar av prinsipp. men for at dere kverulanter skal slippe å bruke opp tid på å klage over en innbilt firkant under nicket mitt, trykte jeg på slett bilde elns... kan godt hende jeg har skrevet feil et sted sånn at mine interesser elns kom dit.. men jeg har aldri lagt inn avantar. dem som tror noe annet har ikke greie på hva de snakker om PUNKTUM Du har fjernet den dumme rammen med et krys i nå? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Få dere et liv gutter. Få dere et god dammit liv. et liv <-- ukjent uttrykk? skal jeg forklare det for dere? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Sett i gang forklar et liv... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Sett i gang forklar et liv... Det motsatte av det jeg nettop gjorde nå. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 $=liv sikker? trodde fltte var livet jeg.. (for oss gutter da seff) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Du kan skaffe så masse f*tte du berre orka vist du har $$... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå