Jørnan Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har et par bilder jeg skulle ha satt sammen til en GIF-animasjon. Finnes det en veldig enkel løsning på dette? Jeg vet man kan bruke ImageReady o.l. til å lage animasjoner, men jeg vil bare sette sammen noen bilder til en fil, uten redigering og dill-dall, og håpet det fantes en veldig enkel løsning på dette Takker for svar Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det enkleste programmet jeg har testet til det formålet er Gif Movie Gear. Koster 30 dollar. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Takk Dette programmet blir til og med gratis for meg, siden det er mulig å laste ned en 30 dagers demo Skal jo bare bruke det denne ene gangen så ... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Hmm ... Jeg prøve å lage en animasjon, men den ferdige GIF-filen stopper halvveis. Hva kan være grunnen til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå