wollywella Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei! Eg har fått eg en bærbar pc, men etter at eg formaterte harddisken min å skulle indtalere Win XP pro. så starter eg opp instalasjonen som vanlig, men når eg har kommet inn i installasjonen skal eg trykke enter for å velge hvor windows skal lagre. men det eneste eg får opp er: "installasjonsprogrammet fant ingen harddiskstasjoner pådatamaskinen. Kontroller at harddiskene er slått på og tilkoblet til datamaskinen, etc etc... Ka e feilen? er det noe spesielt eg skal gjøre siden det er en Sata disk? håper på en løsning! =\ BIOS finner disken. Min Pc. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du må sikkert berre trykkje F6 når du får beskjed om det og leggje inn drivaren til S-ATA frå diskett. Lenke til kommentar
wollywella Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Du må sikkert berre trykkje F6 når du får beskjed om det og leggje inn drivaren til S-ATA frå diskett. 9289108[/snapback] men eg har verken diskettstasjon eller noen drivere for det... =\ Har du noe peiling på hvor eg kan finne det? =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå