Jext Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg og Octavian, som møttes igjennom spillekveld tråden leter etter flere vi kan spille Supreme Commander med over Hamachi! Vi har spilt det endel 1v1, men hadde vært artig å kanskje få til noe 2v2 eller liknende. Kom gjerne på IRC, #spillekveld på quakenet eller bare post i denne tråden om du er interessert. Lenke til kommentar
Messhias Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei! Hadde vært morro, jeg er i IRC kanalen under "Messhias"-der Kjører den siste patchen av supcom da (Du kan kjøre patcher på "fyfy versjoner" av supcom å) *Hark* Vel vel, håper på ett game med flere stykker! Lenke til kommentar
Vamp069 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bli med og spill på nettet heller. Lage oss en klan, jobbe ut forskjellige takktikker osv... nja nja! eg spele sc å kalle meg olle. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg spiller SupCOm, men kan ikke si jeg er så god da jeg ikke har spilt så lenge. Lenke til kommentar
Messhias Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg spiller SupCOm, men kan ikke si jeg er så god da jeg ikke har spilt så lenge. 9301896[/snapback] Du trenger ikke være flink for å spille;) Har ikke spilt så lenge jeg heller og er helt forberedt på å bli totalt powned, bare man skjønner dynammikken så er alt ok. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 kan noen av dere linke til hvor jeg kan laste ned patchene jeg trenger? Lenke til kommentar
Messhias Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Google - supreme commander retail to 3260 Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg er med! Elsker Supreme Commander Er ikke så god da, men er et sinnsykt kjekt spill. Kan vi ikke ta en runde i kveld da? Kan vel bare spille over GPGnet? Jeg kan hoste hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvorfor ikke bare lage et "Norge" kannal på GPGNet? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det kan vi jo gjøre. Men nå har jeg fått patcha sup så da er jeg klar til å game Lenke til kommentar
Steelrose Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er med på det jeg. Hadde vært veldig greit om norske supcom-spillere hang i et norskt chatrom på gpgnet. Det er vanskelig å få øye på hverandre ellers. Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har laga en kannal som heter "Norway" nå. Se om dere finner den. Kaller meg Bushman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå