blarghflargh Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Hola! Ettersom AoC er utsatt, setter jeg stasjonærtanken på hylla for øyeblikket. Har da funnet ut at jeg trenger en ny bærbar pc til studier og morro. For øyeblikket sitter jeg på en Inspiron 9300 fra Dell, med en nydelig 17'' skjerm. Problemet er at denne pc'n er litt for stor hvis jeg skal ta den med på forelesninger. Spiller litt ved siden av, feks EVE Online, Oblivion og Half-life 2. Er det noen som har noen gode tips på en god all-round til feks 7-8000,- * Merke betyr ikke så veldig mye, men maskinen må jo klare å bli tatt med rundt. * Hadde tenkt å prøve vista når jeg først kjøper ny maskin. * Batteritid er jo selvfølgelig veldig fint ettersom jeg skal ha den med på skolen. * Widescreen hadde vært fint. Takker for svar på forhånd *edit* la til noen detaljer bare Endret 15. august 2007 av Fantomsokken Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Nudge på denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå