Daron Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Driver å planlegger til et nytt case.. Av deler på listen, så trenger jeg ca 5 til 6 m vinkeljern.. Men har ikke funnet et sted å kjøpe det.. Jeg bor i Bergen.. Noen som vet om et bra sted å kjøpe slikt der? Hadde vært fint om noen viste om et sted som eventuelt kan sveise sammen driten for meg også.. Sist gang jeg skulle sveise ente jeg på legevakten :oops: Skal komme med mere detaljer rundt planenen mine når jeg kommer litt lengre enn planleggingstadiet.. Og nei.. det blir ikke et skuddsikkert kabinett :wink: Lenke til kommentar
gather Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 vil anta at du bare kan gå til en jernvare/byggevare handel og kjøpe... ang. sveising.. kan du jo spørre hvis du har en skole i nærheten som har sveisefag (tror d heter det) om de kan sveise for deg. :google: Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 vinkeljern finner du på clasohlson/biltema osv Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 AMO har (hadde?) voksenopplæring for rør/sveising på Bildøy (Sotra). Der kan du kjøpe greiene du vil ha, ferdig lagd for en billig penge. Bare pass på og ikke få noen som er veldig fersk i faget til å gjøre jobben. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Et vinkeljern på 6 METER? Vær så snill og si at jeg har misforstått. Lenke til kommentar
scar Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Et vinkeljern på 6 METER? Vær så snill og si at jeg har misforstått. skal sikkert ha 6M til sammen da vet du Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Standar lengder på vinkel jern er 6 meter, du skriver ikke noe om dimensjoner ellers, men jeg antar du tenker på ca. 25x25 mm. Du kan kjøpe dette hos Norsk Stål eller CCB stål. Jeg bor i Bergen og er leder på ett verksted, så kanskje jeg kan hjelpe med sveising. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå