danfuruvarp Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 ja endelig fått den nye strømforsyneren :!: etter at min tagan easycon 580 w takket for seg, (har en til men gidder ikke å bruke den) så enedlig åpnet esken, som faktisk i selg oser kvalitet finner man strømforsyneren inne i en stoff pose pent lagt inn, men ledningen til stikkontakten ligger utenfor, dette er ikke en modulær psu, det er litt trist for det blir fort rot i et lite kabinett. men over til selve psuen i seg selv oser den også kvalitet bare man tar på den kjenner man kvaliteten. kablener er trukket med slik netting utenfor så de er relativt massive fro å si det slik. masse kontakter i til denne psuen ja, trenger ikke 1/3 engang... men det aller viktigste den er stille, jeg hører den ikke fordi harddiskene mine 2 stk brummer over den. spenningene er stabile, 12 v på 12.02V, 3.3V på 3,22V og 5V på 4.95 volt, kan ikke akkurat si hvor mye belastning denne pcen drar og spenningene er lest av med asus pcprobe 2, så ta det med en klypesalt. Oppsettet mitt er Lian Li kabinett pc6070 scand version 2 Asus P5vd2-x hovedkort Intel Core 2 Duo 6400 cpu 2x geil 6400 1gb minne totalt 2 gb 2x sata hdd, 1 maxtor og en western digital begge på 7200rpm og størrelse 200 og 250 gb Ati Radeon 1900GT 250 mb gpu 3x mist 120mm vifter. 2 pci kort og en minnekort leser samt nec dvdrw+/- /cd rw Zalman cnps 9500 cpu kjøler og zalman vf 900 gpu kjøler. Hele oppsette mitt, ikke noe overklokk, og strømforsyneren hører jeg ingen ting av, anbefales hvis du klarer å leve uten modulære kabler. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Når du nå allerede er ine på det med ikke modulære psu-er: Jeg bruker å stappe overflødige kontakter mellom sidedøra og baksiden av kabinettet, altså bak den metallveggen som beskytter undersiden av hovedkortet. Og så er ubrukte 5¼ brønner ideelle gjemmesteder for ubrukte og veldig lange ledninger som av en eller annen grunn ikke kan taes ut av maskinen. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 ja jeg la det i en 5.25 brønn jeg bare stabba alt inn der, gjør ikke noe for min del selv om det muligens ser litt rotete ut, men nå har ikke jeg noe vindu i kabinettet og sjeldent jeg åpner det. så driter egentlig i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå