fjordir Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 jeg vil instalere en gamlere versjon av windows xp enn den som er på maskinen per idag. men jeg får beskjed om at det går ikke.. hvorfor er det slik? er det noe jeg kan gjøre for å få instalert den gamle versjonen? Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvorfor skal du installere en gamlere versjon? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vel, visst du av ein eller anna MERKELIG grunn vil skifte tilbake til XP uten Service-Pack blir du nok nøydt til å finne ein XP-cd som ikkje har SP2 inkludert. Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du kan ikke installere en eldre (ikke gamlere) versjon av XP inne ifra Windows. Du må da boote med XP cden i maskinen (da starter installasjonsprogrammet til XP) og slette (formattere) den gamle versjonen. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Eldre utgaver av Windows er per definisjon usikre (mangler alle sikkerhetspatcher). Ønsker du å utsette maskinen din for alle mulige virus, trojanere og annen malware? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Eldre utgaver av Windows er per definisjon usikre (mangler alle sikkerhetspatcher). Ønsker du å utsette maskinen din for alle mulige virus, trojanere og annen malware? 9289370[/snapback] Det samme seier eg og. Alt XP ikkje hadde når da var nylansert, har no xp med SP2? Pluss trådløst nettverk og brannmur er håplaust i XP uten SP2 :/ What's the reason? Lenke til kommentar
fjordir Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Eldre utgaver av Windows er per definisjon usikre (mangler alle sikkerhetspatcher). Ønsker du å utsette maskinen din for alle mulige virus, trojanere og annen malware? 9289370[/snapback] Det samme seier eg og. Alt XP ikkje hadde når da var nylansert, har no xp med SP2? Pluss trådløst nettverk og brannmur er håplaust i XP uten SP2 :/ What's the reason? 9290701[/snapback] grunnen er ganske enkelt at den eldre versjonen er lovlig... det er ikke den jeg bruker nå.. Lenke til kommentar
fjordir Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Du kan ikke installere en eldre (ikke gamlere) versjon av XP inne ifra Windows. Du må da boote med XP cden i maskinen (da starter installasjonsprogrammet til XP) og slette (formattere) den gamle versjonen. 9289246[/snapback] men i oppstarten får jeg bare beskjed om å trykke en knapp for å boote fra cd, men det skjer ikkeno... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har du USB tastatur? I såfall sjekk i BIOS at "Legacy USB" er slått på. Eller prøv et PS/2 tastatur. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Man må alltid ha et PS/2 tastatur liggende (eller bruke en PS/2-USB adapter) . Siste hk mitt i HTPC hadde legacy USB disabled som default. Da måtte det først opp med PS/2 tilkoplet tastatur for å i det hele tatt komme inn i cmos setup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå