fyshy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Trenger en bærbar pc til skolestart men er usikker på hva jeg skal velge. kan bruke 12 k +-. . Er ikke så veldig oppdatert på hva som er bra når det kommer til bærbare pc'er, men er ute etter en pc som kan brukes til spilling samt skolearbeid. Er der mulig å få en bærbar som klarer å dra biohock og call of duty 4 på max grafikk eller ihvertfall ganske høyt til 12 k+- Setter pris på alle svar, pc'n må kjøpes innen en uke Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 ingen som har noen forslag til hva jeg bør velge? skulle helst ha betsillt den iløpet av helgen Lenke til kommentar
Raeman Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Asus W7J har Geforce7400 PCI-E, 1.5GB minne og grei prosessor, tror den vil kunne kjøre nye spill, men kanskje ikke til den kvaliteten du ønsker. Ellers har sony en dyrere modell kalt sony VAIO. Begge er 13.3" Noe som gjør at de er lette å ta med til skolen Lenke til kommentar
fyshy Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 har sett litt på denne her : http://www.psdata.no/ps.asp?it=133360 Kanskje det kunne ha vært noe? noe som har noe å si om den? Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 er det noe spesielt du lurer på om den? Bare å sende en PM, er ikke så ofte jeg sjekker mine innlegg andre steder enn i Bærbar forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå