Lch Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Litt vann og lofri fille (eller papir). Men jeg tar ikke på den, så det er bare for å få vekk støvet. Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=80656 R Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 sorry, glemte å søke på forumet er det farlig å ta på den? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Rent vann på litt tørkepapir. Så viper jeg over med en tørr bomullsfille. Jeg tar heller ikke på skjermen, for vi har mus ikke sant? :wink: Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 forumet ? Neida men FBI vil finne fingeravtrykkene dine ! So be careful (Men slå av strømmen når du rengjører) R Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 er det farlig å ta på den? Nei. Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg bruker jif univeral jeg. Med microfiberklut. Så er jeg sikker ihvertfall. Et tips som de fleste burde vite. Satt på jobb endag og fant en magnet penn. Etterhvert som jeg begynte å kjede meg, ble det litt triksing med pennen, etter et litt mislykket kast fra en annen til meg, sneiet den borti en LCD skjerm. LOL. Hadde fine svarte rundinger utover fra der den traff. Trenger ikke si at skjefene skjønte ikke en damn thing og fikk den skiftet mens jeg plystret rolig i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jif inneholder diverse kjemikalier som jeg tviler på at det er lurt å bruke på skjermer. Lenke til kommentar
perbl Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 En kompis av meg ødela sin Sony 21" CRT med å bruke Jif Universal, er et antirefleksbelegg eller lignende som er skrapet av, ser ganske dårlig ut med en skjerm som har masse svake riper i glasset. Derfor ville jeg aldri sprayet dette på hverken CRT- eller LCD-skjermer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 en klut som er spesial lagd for skjermer/glass/vinduer + rent, norskt vann (helst imsdal ) Lenke til kommentar
kloss Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Eg bruker zalo vaten ok kjøkken papir med små huller Ser ut som helt ny etter på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå