6120 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sitt no og ventar på ein 6120classic som eg har bestilt på nett. Til dags dato kjenner eg ikkje til noko eksisterande forsikring med unntak av det butikkar tilbyr ved kjøp. Er det nokon som veit om nokon som tilbyr mobilforsikring for oss som handlar på nett? Er klar over at telefonen ikkje er spesielt dyr, men har rett og slett ikkje økonomi til ein ny på gaaanske lenge om det først skulle hende noko. Lenke til kommentar
6120 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Fann akkurat svaret eg ikkje ville finne i ein artikkelen "Hold mobilen din ung" "Vær føre var Og skulle uhellet være ute til tross for alle forholdsregler, kan det være lurt å ha forsikret mobiltelefonen din. Du kan enten få en egen mobilforsikring gjennom operatøren din, den lokale mobilbutikken din, eller la innboforsikringen på huset eller leiligheten din dekke reparasjonskostnadene." Får høyre med forsikringsselskapet mitt om det går an å utvide forsikringa på det punktet. Den siste mobilen min krevde dei 1500 i eigenandel på. Framleis glad om nokon har noko å tilføye her Lenke til kommentar
6120 Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 ... og til den som måtte ha interesse av det, har eg etter ein samtale med selskapet eg har innboforsikting med kunne forsikre mobilen i eitt år for 400kr. Saken løyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå