:---{D Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Den var kjedelig, klisjéfull og lite overraskende. The Prestige's rake motsetning. Det eneste de har til felles med er at de handler om magi og kom ut ganske samtidig. Men magien som er i The Prestige er mye mer, la meg kalle de, sannsynlig. Du kan godt ta en titt, men den er 0 i forhold til The Prestige. Endret 22. august 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Mens The Prestige er en genial film, er The Illusionist bare helt grei. Jeg så the Prestige først, noe jeg kanskje ikke burde gjort, siden forventningene til den andre "lignende" filmen ble skrudd veldig opp. Så det ble litt nedtur. Illusjonisten var jo en god film, men jeg velger meg the Prestige foran den hvilken dag som helst. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Samme opplegg her ja. Så The Prestige først, og derfor ble Illusionist en real nedtur. Langtifra en ræva film, men mangler genialiteten, mystikken og spenningen The Prestige hadde. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 var Illusionist så ille da? syns å huske den var ganske bra, sånn i forhold til di fleste film utgivelsene akkurat da. 9335059[/snapback] Helt horribel. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tøv... horribel var den ikke. Middelmådig i forhold til The Prestige, ja, men direkte horribel/elendig nei. Jessica Biel er også et trekkplaster. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 føler at en del her ikke har sett en orntlig dårlig film på en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå