Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil denne maskina http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274 dra AOC greit?

 

Njaaa... Jeg vet ikke helt. Den kommer vertfall ikke til å gli godt nok på high. Kanskje litt dårlig på Medium også. Men det går sikkert bra på low ;)

 

Prossesoren virker litt dårlig. Og det er for lite ram på den for å ta den på medium og high. Men skjermkortet er utrolig bra ;)

 

MII SVAR: Vet ikke helt :(

Lenke til kommentar
Morn.

 

Jeg har 8600GT, og kjører det et sted mellom 50-70 fps. Så du kan sammenlikne. :)

 

Med alt på minimalt da med andre ord ? For jeg sitter med 20-30 fps med 8800 Ultra og 8Gb minne samt Quad 3.0Ghz.

 

Er i nesten samme situasjon, jeg sitter med 9800GTX 4gb minne og Core 2 Duo E8400 @ 3.0ghz.. (skjermkortet er klokket)

Jeg ligger på 30fps - 50 på High... endred jeg til low ligger alt på samme fps... irriterende.

Lenke til kommentar

Kjører 50-70 på medium (med en del lave/ nedsatte innstillinger vel og merke), ja. Har en low-end gaming PC med Intel Dual core 1.8 GHz og som sagt xfx GeForce 8600GT.

 

Som den fps-hora jeg er satte jeg innstillingene til low og er storfornøyd med god fps i motsetning til god grafikk.

Lenke til kommentar
Ser det er ein veldig viktig ting folk ikkje tar med her, "screen resolution"

 

Der ein person sitter med 40-50FPS på ein 19" i 1280x1024 kan ein anna person berre ha 15-25FPS på ein 24" i 1920x1200...

 

DEtte er en STOR ulempe med for stor skjerm - det krever mer hardware .

Jeg har 20 " og klarer meg FINT med 1280X1024 , det er tros alt en "HD" oppløsning , hvorfor ha det høyere ?

Mitt 2 ÅR gammle 8800 GTX kort kjører alt på high og med 16x ANISO og 4X AA og ca 40-80 frames med alle avstander maksa ut .

 

IKKE kjør med Bloom .

SENK oppløsningen - det ser bra ut alikevel .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Jeg klarer meg fint uten shadows da:)

Det skriver de fleste, men husk at noen klasser ar avhengig av skygger, selv om man ikke trenger dette selv er det fint å se hvor rougen sansynligvis er.

 

Selv i andre spill som battlefield osv ser jeg ofte skyggen av folk rundt en hjørne før de kommer, skygger er viktig.

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å kjøpe Age of Conan. Har Pentium D820 2,8 Ghz, 2gb ram og 8800gt 512mb. Vet prosessoren er dårlig, men betyr det SÅ mye? Bruker en 24" skjerm med 1920x1200 oppløsning i XP. Hva kan jeg forvente meg av ytelse?

Endret av T-2000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...