Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Nei, ikke ifølge Anandtech.

 

Dessuten starter GTS på 1500,- og oppover, mens GT prises da fra 1300,-.

 

Nei, les hva jeg skriver da. 8800GTS 512. Denne er basert på G92, og er samme kjerne som 9800GTX. Den er bedre enn den nedstrippede kjernen til 8800GT. De gamle 8800GTS kortene (320mb og 640mb) er basert på G80, og kommer ut bittelitt tregere enn 8800GT, avhengig av klokkehastigheter.

 

Så jeg sier igjen, 8800GTS 512 er det klart beste kjøpet for pengene nå. Ikke ligger den langt etter 9800GTX heller. Let opp benchmarks hvis du ikke tror meg :)

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, ikke ifølge Anandtech.

 

Dessuten starter GTS på 1500,- og oppover, mens GT prises da fra 1300,-.

 

Nei, les hva jeg skriver da. 8800GTS 512. Denne er basert på G92, og er samme kjerne som 9800GTX. Den er bedre enn den nedstrippede kjernen til 8800GT. De gamle 8800GTS kortene (320mb og 640mb) er basert på G80, og kommer ut bittelitt tregere enn 8800GT, avhengig av klokkehastigheter.

 

Så jeg sier igjen, 8800GTS 512 er det klart beste kjøpet for pengene nå. Ikke ligger den langt etter 9800GTX heller. Let opp benchmarks hvis du ikke tror meg :)

 

*Confused* så bør jeg gå for GT eller GTS? er det også ikke noe som heter GTX? om jeg må betale et par hundre ekstrå så spiller ikke det noen rolle. men husk at kortet må ikke være så at for stort (fysisk) og at jeg har en "spesiel" psu.

 

Edit: ser at de fleste GTS og GTX kortene er for stor til min pc. så blir nokk at jeg venter litt for å se hva som er best av de nye radeon kortene og 8800Gt. liker at de radeon kortene bruker mindre strøm

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Hvordan tror dere at laptopen min vil takle aoc? kjører nå crysis greit så jeg håper at aoc vil gå.

Multicom IFL90+|T7300 2Ghz|Nvida 8600gt 512mb| 2gb ram|120 gb 5200rpm

 

Bump på denne, sitter faktisk med samme pc med omtrent samme specs. Har ikke valgt om jeg skal kjøre den med Vista eller Xp (kanskje til dels lite ram for Vista)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...