Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Sikker på det? Siden DX10 støtten ikke er på plass ennå så har jeg mine tvil om at det er noe magisk med Vista.

 

 

Å herregud , DX10 har INGENTING med dette å gjøre .

Conan er optimalisert for Vista , Vista takler spill ennerledes enn xp hvis spillene er optimalisert for dette , dette gjelder alt fra minnehåndtering til grafikk og andre ting .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på det? Siden DX10 støtten ikke er på plass ennå så har jeg mine tvil om at det er noe magisk med Vista.

 

 

Å herregud , DX10 har INGENTING med dette å gjøre .

 

Ok... avventer fakta fra din side istedenfor frekkheter da... Hvis Vista har en fordel, så kan du vel bare forklare hva det er?

Lenke til kommentar
Conan er optimalisert for Vista , Vista takler spill ennerledes enn xp hvis spillene er optimalisert for dette , dette gjelder alt fra minnehåndtering til grafikk og andre ting .

 

Jaha.. det er haugevis av benchmarks der masse spill har blitt kjørt gjennom xp og vista uten å vise noen fordel av vista. Er det noe spesielt med Conan og vista optimaliseringer?

Lenke til kommentar
Jeg spiller AoC på Windows XP. Ikke noen problemer med det, nei, men for _aller best_ ytelse bør man kjøre på Vista 64-bit. Er i alle fall det jeg har fått med meg. Men for all del, spillet kjører bra på XP også.

 

Jo, men hvorfor? Når det finnes mange eksempler på det motsatte så vil jeg ihvertfall ha en kilde på det. Det er mange rare myter som går rundt og jeg ser ikke noen grunn til å kjøpe denne påstanden uten videre.

 

Det er som med quad diskusjonen tidligere.. det tok et par sider med diskusjon før det i det hele tatt kom benchmarks som viste at quad kunne gi bedre ytelsen i enkelt spill pr mhz. Men det er fremdeles ingen som har dokumentert at Funcom har sagt noe om at Conan er optimalisert for quad, selv om mange påsto det.

 

Jeg har vært rundt lenge nok i hw og gaming community til at jeg ikke tror på slike påstander uten videre.

Lenke til kommentar

relativt gammelt system, men drar det ihvertfall nogenlunde greit

 

Amd Athlon 3500+ @2,6 (ja, blir varmt med stock-kjøler xD)

PowerColor x800xl, 256mb ram

Ram: 3x1gb ddr 1

Os: win xp

 

Hadde håpet på litt bedre ytelse, men er jo relativt laggfritt på 1280x1024, så skal vel ikke klage med tanke på det elendige grafikk-kortet, som i tillegg klokker utrolig dårlig

Endret av .com
Lenke til kommentar

På tide at folk slutter å bruke XP , akkurat som den gangen folk tviholdt på windows 98.

 

TIDEN er inne for å bruke VISTA , jeg har ALDEERIII hatt noe som helst problemer med Vista 64 bit Ultimate .

Jeg er teit og dum som et brød , men alikevel klart å bygget min egen PC og kjører Vista 64bit .

Nå som spillene bare krever mer og mer ram , er det på tide at folk sier HADE til gamledagse XP .

Vil dere spille Conan med DX10 grafikk som kommer i august OG bedre ytelse ?

 

DET ER INGEN TVIL I MIN SJEL ! Bytt til Vista .

Lenke til kommentar

Er jo ikke lenge siden folk sa at de fikk bluescreen heeele tia med vista etc.

Jeg sitter med vista på 2 maskiner. Jeg har ikke hatt så mye som 1 bluescreen jeg ikke har forårsaket selv. (Les: minneclock etc.). Jeg liker vista, føler ikke for å gå tilbake. Men jeg hater looken da o;

Lenke til kommentar
Men jeg hater looken da o;

Du kan jo fikse og trikse slik at det ser litt mer ut som XP.. Jeg er svært fornøyd med Vista og har ikke hatt noen bsod enda - de kommer nok luskende en dag.. Ser frem til AoC med DX10, det blir nok en fornøyelse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...