Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Tror dere jeg har sjans til å spille dette med 6600GT og en AMD 64 3200+ ? Spillet ser så konge ut og jeg lurer på å bestille Coll. Edt. fra Absoluttspill :)

Det vil nok ikke se konge ut på pc-en din. :p

Nei det var akkurat det jeg var redd for :p Satser på å få oppgradert PCen veldig snart da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror dere jeg har sjans til å spille dette med 6600GT og en AMD 64 3200+ ? Spillet ser så konge ut og jeg lurer på å bestille Coll. Edt. fra Absoluttspill :)

Det vil nok ikke se konge ut på pc-en din. :p

Nei det var akkurat det jeg var redd for :p Satser på å få oppgradert PCen veldig snart da :)

 

Men det kommer nok til å gå, du oppfyller hvertfall minimumskravene. Såvidt.

Lenke til kommentar

Mye avhenger av hvor stort minne du har på det kortet ditt. Laptopkort er jævlig forvirrende, så jeg sjekket fasiten. 8400M GS kommer visstnok i utgaver som har både 64, 128 og 256 MB minne. Med de to sistnevnte er du innenfor minimum - og ting burde gå greit, med bare 64 MB er jeg litt mindre overbevist. Funcom lister 128 som minimum, men det forekommer meg at de ikke tar low-end laptopkort med i beregningen når de sier at alle modeller fra og med 5800 burde gå greit.

 

Dog, utifra resten av spesifikasjonene dine virker det rart om du ikke har i alle fall 128 MB.

Lenke til kommentar
Litt forvirring er det angående hastigheter på cpuen , jeg antar at 3ghz cpu som conan krever - er Pentium 4 og ikke core2 .

Men selv en core2 3gh er jo grisebilli omdagen - koster 1600 kroner , 2gb 1066mhz ram koster 550 kroner . For en FANTASTISK pc tid vi har ! Aldri vært så billig ! Og verdens råeste skjermkort - ATIs X2 for man jo til 3000 kroner omdagen !

 

Ble faktisk rimelig sjokert når jeg så prisen på x2 nå er nede i 2624 (ca 2800 hos noen som har x2 på lager) og at man må ut med 2000kr mer for Nvidias beste kort pdd, og det er ikke engang like bra.

 

Elsker AMD/ATI.

Endret av NewGUY
Lenke til kommentar

Etter som jeg klarte å kjøre WoW med det meste skrudd opp på max vil jeg tro jeg klarer å kjøre AoC også. Såklart ikke på max men det vil vel gå greit nok. Får heller spare penger til nytt hk, ny cpu og nytt skjermkort. :)

Lenke til kommentar
Jeg tar alt på Minimum på SRS, men ikke CPU speed (AMD XP2000+). Vil jeg klare å kjøre AoC?

Er vell på tide med en ny CPU? Og har du ikke byttet noe nytt i pcen siden du fikk den CPU'en så er det vell på tide med ny PC også.

 

Om du vil klare å kjøre AoC? Tja, kanskje.. Men ikke spillbart imo ;)

Lenke til kommentar
Jeg tar alt på Minimum på SRS, men ikke CPU speed (AMD XP2000+). Vil jeg klare å kjøre AoC?

Er vell på tide med en ny CPU? Og har du ikke byttet noe nytt i pcen siden du fikk den CPU'en så er det vell på tide med ny PC også.

 

Tror jeg slenger meg på den der.

 

Hvis PC-en din på det nærmeste er moden for antikvariet, er det like lettvint å bare kjøpe en ny en som å oppgradere de enkelte komponentene. Hvis du bygger selv er det i alle fall ikke vanskelig å få en veldig god PC til en (relativt sett) billig penge med dagens priser.

Lenke til kommentar
Så dere har tenkt til å betale for denne pcen? Ikke alle har råd til å kjøpe seg ny pc.

Din PC må da være 3-4 år gammel? De som spiller spill regelmessig pleier vell å bytte PC-en, eller hvertfall oppgradere denn hvert 2're år?

 

Eller mener du at spillutviklingen skal stoppe opp slik at folk som ikke kjøper ny PC skal kunne spille de nye spillene?

Lenke til kommentar

Så jeg har plutselig råd til en helt ny pc fordi pcen min er 4 år gammel? Jeg driter en lang kabel i at bortskjemte unger suger penger ut rævva til faren sin hver gang ett nytt spill kommer. Jeg har ikke råd til ny pc. Hadde jeg hatt det så hadde jeg ikke spurt om denne hadde taklet AoC. Eller?

Lenke til kommentar
Så jeg har plutselig råd til en helt ny pc fordi pcen min er 4 år gammel? Jeg driter en lang kabel i at bortskjemte unger suger penger ut rævva til faren sin hver gang ett nytt spill kommer. Jeg har ikke råd til ny pc. Hadde jeg hatt det så hadde jeg ikke spurt om denne hadde taklet AoC. Eller?

 

Ta en pille og ro deg ned litt kanskje? Ingen som sier at du SKAL/MÅ kjøpe deg ny pc. De gir bare tips til hvordan du skal kunne kjøre AoC på en fonuftig og brukbar måte. Med de specs du har nå kan du rett og slett ikke få gjort det, derfor foreslår de ny pc. Om du etterfølger rådene er såklart helt opp til deg.

 

Om du ikke takler å motta slike svar bør du heller ikke stille spm. som "Vil jeg klare å kjøre AoC?"!

 

Makan...

Endret av JV
Lenke til kommentar
Så jeg har plutselig råd til en helt ny pc fordi pcen min er 4 år gammel? Jeg driter en lang kabel i at bortskjemte unger suger penger ut rævva til faren sin hver gang ett nytt spill kommer. Jeg har ikke råd til ny pc. Hadde jeg hatt det så hadde jeg ikke spurt om denne hadde taklet AoC. Eller?

 

Er vel kun snakk om hva man vil bruke pengene på da.. selv har jeg min egen intekt og utgifter, men vil jeg ha ny pc er det bare å spare til en. Det er vel ikke noe snakk om å være bortskjemte unger. virker mer som om du er missunelig på at nabo ungen har fått ny pc og ikke du..

 

Alle "voksene" har råd til ny pc, er bare snakk om å spare.

 

Har du ikke jobb er det din egen feil at du ikke har pc.

Lenke til kommentar
Så jeg har plutselig råd til en helt ny pc fordi pcen min er 4 år gammel? Jeg driter en lang kabel i at bortskjemte unger suger penger ut rævva til faren sin hver gang ett nytt spill kommer.

 

Mindreverdighetskomplekser?

 

Har du ikke råd til ny PC, så har du ikke råd til ny PC. Bare ikke gjør det til vår feil.

Lenke til kommentar

CPU

Recommended: Core 2 Duo E6600 or equivalent

You Have: 2 processors running - AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+

 

CPU Speed

Minimum: 3 GHz

You Have: 2.39 GHz Performance Rated at 6.30 GHz

 

System RAM

Recommended: 2 GB

You Have: 3,25 GB

 

Video Card

Recommended: 512 MB DirectX 9.0c Graphics Card with Shader 2.0 support (NVIDIA GeForce 7900 GTX or equivalent)

You Have: NVIDIA GeForce 8800 GTS 512 (GeForce 8800 GTS 512)

 

Fikk pass på alt på recommended utenom operativsystem (windows xp home edition)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...