Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungerer spillet på en Intel Pentium M, 1,7 ghz prosessor? Jeg klarer å kjøre Oblivion på ganske grei grafikk, så hvis det er samme krav som der burde det jo gå.

PC-en min oppfyller alle de andre krava. Det er an Asus A6000 forresten ;)

 

Ps. den testen du posta fungerte ikke for meg.

Endret av Andlin1
Lenke til kommentar

Jeg har fått CE i posten tidligere i dag, har snoket litt i boksen osv, og jeg kan knapt vente...

Mandag kommer det ny pc i posten, og jeg spør her om den kommer til å kjøre AoC, siden dere har kanskje erfart litt(dere som spiller).

 

Speccs:

Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX,

Intel Core 2 Quad Q9300 2.5GHz Socket

Asus GeForce 9800GTX 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0

Kingston ValueR. DDR2 PC5300 4096MB CL5.

 

Takker på forhånd :) Ny på forumet her, virker som et bra forum, uten de fjortissene vi er vant med på CG blandt annet... =)

Lenke til kommentar

AMD 3500+ 2.2GHz, 2GB RAM og Asus GeForce 7800GTX 256MB holdt i første sone, så når jeg kom til level 20 ble det så og si latterlig å fortsette. Har prøvd alt av settings, kjørte faktisk litt bedre på high, men langt fra behagelig å spille til :!:

 

Forståelig selvfølgelig, men leit likevel, med tanke på at da jeg kjøpte 7800GTX kosta det 3700. Men men, skal oppgradere engang til sommern - men legger hvertfall ikke så mye penger inn i det som jeg gjorde den gangen.

Lenke til kommentar
Tja, det er jo nesten helt i toppen av hva som kan skaffes, så ja det klarer nok forhåpentligvis AoC på høyt/høyeste grafikknivå.

(kun 8800Ultra og 9800GX2 som overgår skjermkortet)

Ser du har 9800GX2-kortet, nice :D (Om du spiller AoC, hvor mye hadde du i fps på høye grafikk-settings?)

Lenke til kommentar

Jeg er plaga med AoC, kjører mellom 1.2 Seconds per Frame (det STÅR det ja:P) og 10.7 FPS sånn cirka. Sjekk speccs i signaturen... Virker litt rart at jeg skal kjøre så lav FPS mens andre som har en E6600 klarer å kjøre spillet på medium (alt annet samme som meg) med 30 FPS da... BTW, jeg kjører på LOW i 1680x1050!

Lenke til kommentar

Et spørsmål:

 

Har nå en pc som ser slik ut:

AMD Athlon 64 X2 dual core processor 3800+ 2,01GHz

2 GB RAM

Nvidia Geforce 7950 GT 256 ram

 

Hvis jeg bytter ut skjermkortet med et XFX Geforce 9800GTX 512DDR3

vil jeg da kunne dra aoe på omtrent optimalt?

Kjører nå på low på det meste og har litt smålagg i nye soner osv.

Lenke til kommentar
Jeg er plaga med AoC, kjører mellom 1.2 Seconds per Frame (det STÅR det ja:P) og 10.7 FPS sånn cirka. Sjekk speccs i signaturen... Virker litt rart at jeg skal kjøre så lav FPS mens andre som har en E6600 klarer å kjøre spillet på medium (alt annet samme som meg) med 30 FPS da... BTW, jeg kjører på LOW i 1680x1050!

Hvordan liker du framen din da ? :p

 

Hvor mye tror dere forskjellen fra 800 mhz ram til 1000 mhz ram vil ha å si ?

Lenke til kommentar

Nei det er nok et godt stykke. Du måtte nok hatt ca 5stk 6600GT i SLI (hvis vi anntok at den skalerte like bra som med to)

6600GT i SLI tilsvarer 6800GT, og 6800GT i SLI tilsvarer nesten et 7950GT. ;)

 

Jeg er plaga med AoC, kjører mellom 1.2 Seconds per Frame (det STÅR det ja:P) og 10.7 FPS sånn cirka. Sjekk speccs i signaturen... Virker litt rart at jeg skal kjøre så lav FPS mens andre som har en E6600 klarer å kjøre spillet på medium (alt annet samme som meg) med 30 FPS da... BTW, jeg kjører på LOW i 1680x1050!

Hvordan liker du framen din da ? :p

 

Hvor mye tror dere forskjellen fra 800 mhz ram til 1000 mhz ram vil ha å si ?

Det har nok meget lite å si på frameraten.

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...