Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe AoC nå, men vil gjerne vite om jeg trenger helt ny pc, eller om det er nok å bytte skjermkort.

Min nåværende pc er:

AMD64 3700 (2.2gz)

2 x Gefore 6600GT (2x 256mb)

2gb ram

Om jeg trenger ny cpu tviler jeg på at det blir aktuelt. Noen forslag til skjermkort som ikke er svindyre om jeg har mulighet til å bruke denne prosessoren?

8800 serien, 3870kortene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å kjøpe AoC nå, men vil gjerne vite om jeg trenger helt ny pc, eller om det er nok å bytte skjermkort.

Min nåværende pc er:

AMD64 3700 (2.2gz)

2gb ram

Om jeg trenger ny cpu tviler jeg på at det blir aktuelt. Noen forslag til skjermkort som ikke er svindyre om jeg har mulighet til å bruke denne prosessoren?

3870 vs 8800 da? Hva er best?

Lenke til kommentar

Eg har ein berbar PC av typen Asus F3Sr med Intel Core 2 Duo T7250 prosessor, 2 GB PC2-5300 DDR2 SDRAM, 160 GB SATA-150 harddisk, ATI Mobility Radeon HD 2400 skjermkort, 15,4" WXGA+ LCD-skjerm (1440x900) og Windows Vista Home Premium 32-bit.

Til vanleg brukar eg den stasjonære PC-en min til å spele på, men er ikkje så ofte heime for tida og lurar difor på om det vil gå an å spele Age of Conan på den berbare maskina i det heile teke?

Viss eg går inn på System Requirements Lab og sjekkar statusen der, så får eg dette resultatet:

graph_all_3.gif

Kva trur de, held det til å få testa spelet utan at det vert den reinaste ljosbiletframsyninga?

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Min nåværende pc er:

AMD64 3700 (2.2gz)

2gb ram

3870 vs 8800 da? Hva er best?

8800 skal vist nok være noe bedre enn 3870. Selv har jeg 3870X2 da.

Lenke til kommentar

Tja. laptopen min som er:

You Have: 2 processors running - Intel® Core2 CPU T5500 @ 1.66GHz

You Have: 1.66 GHz Performance Rated at 3.24 GHz

You Have: 1022 MB

You Have: NVIDIA GeForce Go 7600 (GeForce Go 7600)

Fikk pass på minumum req. Tror dere jeg vil holde 30 fps på low quality setings?

Lenke til kommentar
Er den cpuen klokket ? Siden maskina di blir rated 3.70 ? Altså, endret multiplier eller no ?

Nix. Men du ser laptopen min som heller ikke er klokket har også fått bedre rating. Kanskje pga laptopen er dual core og den stasjonære er amd 64?

Lenke til kommentar

Muligens standardbilde? Lenovo N200 her.

Noen som vet om det er mulighet for å koble laptopen til TV? Har vga og usb ut :/, finnes det noen overgang fra VGA til HDMI? Har ikke DVI på tv'n!

edit: og s-video tydeligvis.

Endret av Kannath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...