Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har:

  • GeForce 8600M GT Sli
  • Intel Core 2 Duo T7500 (2,2GHz)

Sjekka hvordan det ville kjøre på systemrequirementslab.com, og der stod det at CPUen så vidt passerte minimum :hmm:

 

Så hva tror dere? Vil det lagge mye ved høyere innstillinger?

Endret av Fasius
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har 2 GB i maskinen nå, og kjører Vista. Men har 1 GB rambrikke til her, så vurderer å sette den inn også. Men mister Dual Channel da.

Lenke til kommentar

Husker ikke hva jeg søkte på, men jeg skal prøve å finne den igjen.

 

edit: fant denne. C2D 2.66ghz og 7800GTX skjermkort. Husk at det krever endel og filme det som skjer på skjermen samtidig som du skal spille. Krever muskler i pc. 7800GTX

 

C2D 3Ghz og 8600GT her

Endret av The-Flu
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Eller bare kjøpe 4? koster deg nada ;)

 

Har ikke 64 Bits OS. Dog, så kunne jeg jo bare kjøpt det fordeom. Får se hva jeg finner ut. :)

Lenke til kommentar
Husker ikke hva jeg søkte på, men jeg skal prøve å finne den igjen.

 

edit: fant denne. C2D 2.66ghz og 7800GTX skjermkort. Husk at det krever endel og filme det som skjer på skjermen samtidig som du skal spille. Krever muskler i pc. 7800GTX

 

C2D 3Ghz og 8600GT her

 

 

 

takktakk:D men du har ingen filmer med utrolig dårlig pc(A):p ja jeg har dårlig pc men når jeg tok testen på systemrewuiremenstslab klarte jeg alt over middels.

Lenke til kommentar
Du klarer sikkert å dra spillet helt greit hvis du velger å offre litt eyecandy. : )

 

Går jo an å sammenligne... Hva slags andre spill klarer du da ?

 

Jeg drar wow, css, stalker å bioshock(helt ok).

Har en bærbar Acer aspire 5720zg men har 4 gbram istenfor 2.

 

 

så va tror dere?

Lenke til kommentar

Tror det skal gå greit. Startet spillet nå (får seff ikke logget inn, men får se grafikk innstillingene) og det er mye å forandre på. Så om du vil ofre f.eks avstand du kan se ting for å så ha litt bedre detaljer på det som er nært så ha du mulighet til det. Jeg trur du skal klare det greit på low/medium blanding. Husk at spillet ser fortsatt bra ut på low.

 

edit: spillet har 64bit exe fil også, så det er mulig det er bittelitt å hente med 64bit os.

Endret av The-Flu
Lenke til kommentar
Du klarer sikkert å dra spillet helt greit hvis du velger å offre litt eyecandy. : )

 

Går jo an å sammenligne... Hva slags andre spill klarer du da ?

 

Jeg drar wow, css, stalker å bioshock(helt ok).

Har en bærbar Acer aspire 5720zg men har 4 gbram istenfor 2.

 

 

så va tror dere?

 

Det går bare godt på litt lave instillinger tror jeg. Har akkurat samme PC bare med 2 GB ram inntil min nye ankommer rett over helga :) Jeg kjørte også Conanwebtest på den og fikk litt over bestått så det skal i alle fall i teorien gå.

Lenke til kommentar
Du klarer sikkert å dra spillet helt greit hvis du velger å offre litt eyecandy. : )

 

Går jo an å sammenligne... Hva slags andre spill klarer du da ?

 

Jeg drar wow, css, stalker å bioshock(helt ok).

Har en bærbar Acer aspire 5720zg men har 4 gbram istenfor 2.

 

 

så va tror dere?

 

Det går bare godt på litt lave instillinger tror jeg. Har akkurat samme PC bare med 2 GB ram inntil min nye ankommer rett over helga :) Jeg kjørte også Conanwebtest på den og fikk litt over bestått så det skal i alle fall i teorien gå.

 

 

 

 

 

ok nice:D håper det går fint:D skal spille med en gang den jæ"#"¤ 17 mai feiringa er ferdi:P

Lenke til kommentar
Husker for en god stund tilbake så siklet jeg etter dell inpirion 9400 bærbar, da var 7900GS det besteskjermkortet å få taki til den.

 

 

Ja, hehe... d er helt for jævlig å sitte her idag m en laptop som jeg kjøpte til gaming for under to år siden, og så klarer den knapt å dra AoC nå idag!

 

Går alt for fort i pc-verdenen, for den som velger laptop som ikke er særlig oppgraderbar iallefall.

Lenke til kommentar
Veldig veldig interessant!!

Vet du om det går an å kjøre denne prosessen med Dell maskinene også? Har en Dell Inspirion 9400 Laptop. (Intel Core 2 7200 cpu 2GHZ, 2 GB ram, Geforce 7900GS 256mb, Vista)

 

Heisann. Det er litt vanskelig å si. Etter en del søking på nettet kom jeg fram til at denne modellen ikke bruker mxm-standarden som ville gjort det betraktelig enklere å oppgradere. Men jeg kom også over enkelte forumbrukere på diverse forum som mener at det skulle la seg gjøre likevel, problemet er å få tak i kortet. Ebay selger hvertfall kortet ditt, så ser du hvertfall hvordan dette ser ut. Jeg fant ingen modeller med bedre ytelse til Dell inspiron-serien, men det betyr ikke at det ikke finnes. Du bør uansett være obs på at du kan få et problem med strømforsyningen om du oppgraderer, i ditt tilfelle har du ikke en standard som mxm som garanterer at kortet får den strømmen det behøver. Med mindre noen andre vet mer om dette enn meg vil jeg tro at dette blir en long shot, du skal være ganske heldig om du finner et kompatibelt kort, og i tillegg får dette til å fungere smertefritt uten videre modifikasjoner. Lykke til hvertfall! :)

 

Okej, det jeg fryktet ja...

Uansett tusen takk for hjelpen med å finne ut av det :)

 

 

Edit: Ett spm til. Hva med å bytte til 4 GB Ram? Går det an å gjøre uten for mye pes? AoC sluker ram har jeg forstått.

Endret av Dec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...