Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!

Anbefalte innlegg

Yo folkens hvor stiller jeg meg med 2GB, amd dual core 2,5GHz og geforce 6600gt? Blir det low eller medium settings? Bruker windows xp.

Er ganske skeptisk til gfx kortet...

Alt på low så klarer du muligens og kjøre det, 6600GT er litt svakt kort så vet ikke helt om du vil klare å kjøre det engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes tenkte meg det. Må nesten stikke innom den lokale pc sjappa å få kjøpt noe bedre til uka.

Edit: Bestilte like godt bare en helt ny pc på nett. Haha :) Gogo netshop!

Endret av jvik
Lenke til kommentar

Netshop er elsk.

Jeg har nettop besillt ett 3870 med GDDR4 minne. Som jeg skal kjøre i crossfire med mitt overklokkete 3879X2. Hvordan trooor dere jeg vil klare meg da ? Er så klart ingen som kan svare sikkert da. Men sånn ca ?

Lenke til kommentar
Yo folkens hvor stiller jeg meg med 2GB, amd dual core 2,5GHz og geforce 6600gt? Blir det low eller medium settings? Bruker windows xp.

Er ganske skeptisk til gfx kortet...

Alt på low så klarer du muligens og kjøre det, 6600GT er litt svakt kort så vet ikke helt om du vil klare å kjøre det engang.

Har 6600GT selv, fikk ikke bestått på nzone.com, så derfor bestilte jeg meg et 8800GT istedet, så får jeg iallfall spilt AoC!

Lenke til kommentar
Netshop er elsk.

Jeg har nettop besillt ett 3870 med GDDR4 minne. Som jeg skal kjøre i crossfire med mitt overklokkete 3879X2. Hvordan trooor dere jeg vil klare meg da ? Er så klart ingen som kan svare sikkert da. Men sånn ca ?

Eg kjører crossire 3870. I luv it :p Kan dog ikke si noe om AoC :p

Lenke til kommentar

Jeg har opptil rundt 4k jeg ønsker å bruke på 1 eller 2 skjermkort. Noen forslag hvis dere kun tenker på å få best mulig ytelse i dette spillet? 2 kort i SLI til 1-2k eller 1 kort til 2-4k?

Jeg tenkte helst å få bestilt før helga så det får bli noen kort som er ute på markedet nå og på lager.

Lenke til kommentar
Jeg har opptil rundt 4k jeg ønsker å bruke på 1 eller 2 skjermkort. Noen forslag hvis dere kun tenker på å få best mulig ytelse i dette spillet? 2 kort i SLI til 1-2k eller 1 kort til 2-4k?

Jeg tenkte helst å få bestilt før helga så det får bli noen kort som er ute på markedet nå og på lager.

2x 9800GTX

Lenke til kommentar
Fikk dette på System requirements lab. Så jeg har vel god nok pc. Men er den god nok til å kjøre i 1680x1050 med ok kvalitet?

Tror nok AoC kan bli litt hardt for prosessoren din. Du får "pass" på testen fordi den dobler cpu-hastigheten på dual-cores, så den tror du har en cpu på 4GHz

Lenke til kommentar

Mitt oppsett:

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4600+ (2.4 Ghz)

4 GB ram (800mhz)

XFX GeForce 8800 GT 512mb

Windows XP Pro

Hvordan tror dere jeg vil takle det? Er litt skeptisk på prosessoren min...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...