Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvordan det er med støtte til sli/crossfire?

 

De fleste spill støtter så og si SLI og CrossFire mer eller mindre. Jeg vil anta at du vil få litt ekstra guffe også her ved SLI/CF!

 

Vell. Ikke alle moderne spill gjør det. Se bare på crysis... Det støtter det, til en viss grad

Lenke til kommentar
Noen som har noen formening om hvordan min PC vil kjøre AoC?

 

Intel Core 2 quad q6600

4,0 GB corsair @ 800mhz

Radeon Sapphire 3870x2

 

Vista Premium, 64- bits..

 

Litt usikker på prosessoren, siden folk sier 2- kjerner vil fungere bedre? Formeninger?

 

Egentlig burde du greie å kjøre det veldig bra, ihvertfall hvis ATI greier å få ut noen bra drivere. I betaen kjørte jeg selv spillet ganske greit, så du burde vel kjøre det enda bedre

Lenke til kommentar
Noen som har noen formening om hvordan min PC vil kjøre AoC?

 

Intel Core 2 quad q6600

4,0 GB corsair @ 800mhz

Radeon Sapphire 3870x2

 

Vista Premium, 64- bits..

 

Litt usikker på prosessoren, siden folk sier 2- kjerner vil fungere bedre? Formeninger?

 

Egentlig burde du greie å kjøre det veldig bra, ihvertfall hvis ATI greier å få ut noen bra drivere. I betaen kjørte jeg selv spillet ganske greit, så du burde vel kjøre det enda bedre

 

Takk for svar! :)

 

Skal selv i gang med beta 1. mai, og gleder meg veldig til å se ytelsen. Ja, venter stadig på noen gode drivere. Crysis f.eks går veldig dårlig, mye blinking og greier = / Kjører Bioshock, UT3 og de der bra da! Så det blir virkelig spennende å se 1. mai : ) Laster ned client nå, gleder meg kjempemye!

 

Tusen takk for hjelp = )

Lenke til kommentar

Ok får poste her da siden den tråden jeg startet feilte litt, beklager for det skulle nok ha søkt før jeg postet.

 

Jeg fikk hjelp av en jeg kjenner til å sette opp noe han mente burde drive Age of Conan greit. Tar med før jeg lister det er at jeg bestiller bare deler fra Komplett.no fordi jeg kan endre litt på det jeg vil ha og de setter sammen delene for meg, vis det finnes andre sider som gjør dette billiger eventuelt med bedre utvalg tar jeg gjerne i mot råd.

 

Her er Pcen foreløpig:

 

Kabinett:Antec Nine Hundred sort miditower, med vindu.

Strømforsyning: Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS, 120mm Fan, 8xSATA, SLI

 

Hovedkort: Asus Striker II Formula, nForce-780i SLI ,Socket-775, DDR2, 3xPCI-Ex(2.0)16

 

Prosessorer: Intel Core 2 Duo E6550 2.33GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

Skjermkort: XFX GeForce 8800GTX 600M 768MB XT GDDR3 ,PCI-Express,2xDVI/HDTV/HDCP,600/1900Mhz

 

DDR2 minne: Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400 Kit w/two matched CM2X1024-5400C4 Dimm's

 

Harddisk: Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM

 

Optisk leser/brenner: Samsung DVD-brenner SH-S202J IDE Black OEM

 

Ekstra Lydkort: Creative SB X-Fi Gamer, Bulk

 

Operativsystem:Microsoft Windows Vista Home Premium Norsk Komplett, kun til PC produksjon

 

 

Så hvordan tror dere dette vil funke?

Beklager vis jeg postet for mye ubrukelig informasjon men jeg har virkelig ikke peiling, men like vel vil jeg nyte Age of Conan. Sette pris på vis noen tar seg tid på å svare.

 

Edit: Dette ble på 11103kr.

Endret av Per_Jorgen
Lenke til kommentar
Ok får poste her da siden den tråden jeg startet feilte litt, beklager for det skulle nok ha søkt før jeg postet.

 

Jeg fikk hjelp av en jeg kjenner til å sette opp noe han mente burde drive Age of Conan greit. Tar med før jeg lister det er at jeg bestiller bare deler fra Komplett.no fordi jeg kan endre litt på det jeg vil ha og de setter sammen delene for meg, vis det finnes andre sider som gjør dette billiger eventuelt med bedre utvalg tar jeg gjerne i mot råd.

 

Her er Pcen foreløpig:

 

Kabinett:Antec Nine Hundred sort miditower, med vindu.

Strømforsyning: Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS, 120mm Fan, 8xSATA, SLI

 

Hovedkort: Asus Striker II Formula, nForce-780i SLI ,Socket-775, DDR2, 3xPCI-Ex(2.0)16

 

Prosessorer: Intel Core 2 Duo E6550 2.33GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

Skjermkort: XFX GeForce 8800GTX 600M 768MB XT GDDR3 ,PCI-Express,2xDVI/HDTV/HDCP,600/1900Mhz

 

DDR2 minne: Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400 Kit w/two matched CM2X1024-5400C4 Dimm's

 

Harddisk: Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM

 

Optisk leser/brenner: Samsung DVD-brenner SH-S202J IDE Black OEM

 

Ekstra Lydkort: Creative SB X-Fi Gamer, Bulk

 

Operativsystem:Microsoft Windows Vista Home Premium Norsk Komplett, kun til PC produksjon

 

 

Så hvordan tror dere dette vil funke?

Beklager vis jeg postet for mye ubrukelig informasjon men jeg har virkelig ikke peiling, men like vel vil jeg nyte Age of Conan. Sette pris på vis noen tar seg tid på å svare.

 

Edit: Dette ble på 11103kr.

 

Oppgrader Minne til 4Gb PC6400 @ 800Mhz du så skulle det være vell bra til AoC.

Komplett.no seller 4Gb Corsair TWIN2X pc6400 til 679kr

Lenke til kommentar
Oppgrader Minne til 4Gb PC6400 @ 800Mhz du så skulle det være vell bra til AoC.

Komplett.no seller 4Gb Corsair TWIN2X pc6400 til 679kr

 

 

Ok takk for hjelpen. så med dette oppsette så burde jeg kunne kjøre spillet med fin grafikk og god fps? Har ett spørsmål til så at det var veldig mange versjoner av Windows Vista er det en spesielle jeg burde velge som virker bedre en de andre?

 

Beklager for at jeg spør så mye vill bare være sikker på at jeg kjøper riktig.

Lenke til kommentar
Oppgrader Minne til 4Gb PC6400 @ 800Mhz du så skulle det være vell bra til AoC.

Komplett.no seller 4Gb Corsair TWIN2X pc6400 til 679kr

 

 

Ok takk for hjelpen. så med dette oppsette så burde jeg kunne kjøre spillet med fin grafikk og god fps? Har ett spørsmål til så at det var veldig mange versjoner av Windows Vista er det en spesielle jeg burde velge som virker bedre en de andre?

 

Beklager for at jeg spør så mye vill bare være sikker på at jeg kjøper riktig.

 

Om du velger Vista Ultimate, Home Premium eller Basic har nok ikke noe å si på spillopplevelsen din. Men sånn for bruk i tillegg til spilling, ville jeg uansett gått for Home Premium-versjonen. Her får du med en god del flere nyttige tjenester enn på Basic-versjonen.

 

Men rent spillmessig - ingenting å si.

Lenke til kommentar
Oppgrader Minne til 4Gb PC6400 @ 800Mhz du så skulle det være vell bra til AoC.

Komplett.no seller 4Gb Corsair TWIN2X pc6400 til 679kr

 

 

Ok takk for hjelpen. så med dette oppsette så burde jeg kunne kjøre spillet med fin grafikk og god fps? Har ett spørsmål til så at det var veldig mange versjoner av Windows Vista er det en spesielle jeg burde velge som virker bedre en de andre?

 

Beklager for at jeg spør så mye vill bare være sikker på at jeg kjøper riktig.

 

Ja ellers med det oppsette burde du klare og kjøre spillet med fin grafikk, vil eg tro. Ut i fra det eg har hørt og også ser på krava som funcom har satt.

Lenke til kommentar
Det følger som regel med instruksjoner.

 

Søk på youtube og du finner noen fine videor.

ok:D

 

Du kan jo også alltids sjekke guiden på HW.no her.

Jeg brukte denne første gangen jeg satt sammen en stasjonær PC. Funket veldig bra for meg, i tillegg til at jeg hadde manualene til komponentene.

Lenke til kommentar
Det følger som regel med instruksjoner.

 

Søk på youtube og du finner noen fine videor.

ok:D

 

Du kan jo også alltids sjekke guiden på HW.no her.

Jeg brukte denne første gangen jeg satt sammen en stasjonær PC. Funket veldig bra for meg, i tillegg til at jeg hadde manualene til komponentene.

Ok takker igjen;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...