Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke du skal oppgradere skjermkortet enda, du vil dra fint med det kortet i første omgang.

Ville kanskje si at medium går helt greit, noe som holder massevis til å spille mmorpg spill. Resten av hardware din er jo ganske grei så =)

Lenke til kommentar
Ditt EVGA 9800GTX er da en god del bedre enn HD 3870

Ja det var det jeg sa til han også :p men han brånekta på det og da sa jeg at vi kunne spøre! takk for hjelpen;D

Jeg valgte MSI 8800 GTS 512mb, jeg. Testen på Hardware.no viste at den hadde en ytelse som tilsvarte GTX i veldig mange spill i den oppløsningen jeg bruker. Ellers er jo mye likt i GTX og GTS, bortsett fra at GTS er mye billigere.

Lenke til kommentar

Ja det var det jeg sa til han også :p men han brånekta på det og da sa jeg at vi kunne spøre! takk for hjelpen;D

Jeg valgte MSI 8800 GTS 512mb, jeg. Testen på Hardware.no viste at den hadde en ytelse som tilsvarte GTX i veldig mange spill i den oppløsningen jeg bruker. Ellers er jo mye likt i GTX og GTS, bortsett fra at GTS er mye billigere.

Gidder du legge ut link til testen?

Lenke til kommentar

hei, ville bare spør om jeg kommer til å dra conan på min bærbare pc?

har en

Acer aspire 5720zg

2gb ram

intel pentium dual core 1.46gHz

Geforce 8400m GS 256MB

dere sier at aoc krever det samme som oblivion og det drar jeg helt fint så... ja bare lurte.

Er det forresten noen som har spillt aoc betaen på en bærbar og vet noe?

Lenke til kommentar
hei, ville bare spør om jeg kommer til å dra conan på min bærbare pc?

har en

Acer aspire 5720zg

2gb ram

intel pentium dual core 1.46gHz

Geforce 8400m GS 256MB

dere sier at aoc krever det samme som oblivion og det drar jeg helt fint så... ja bare lurte.

Er det forresten noen som har spillt aoc betaen på en bærbar og vet noe?

Det blir nok ganske sirup om du kjører spillet på alt annet enn low skulle jeg tro. Men løpet er ikke nødvendigvis kjørt av den grunn, denne PC-en er heldigvis ganske vennlig når det kommer til oppgradering. Jeg har selv samme modell, og har oppgradert den fra T2330 prosessor til T7500, noe som gir et godt løft i ytelse. I tillegg, og enda viktigere kanskje, jeg har oppgradert skjermkortet fra 8400M GS til 8600M GT, og med lettere overklokking gikk jeg fra 2350 poeng i 3DMark06 til ca 4400 poeng. Husk at alt annet enn skifte av RAM-brikker på bærbare Acer modeller fører til tap av garanti. Om det skulle være interessant har jeg laget en liten guide: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=938480&hl= :cool:

Lenke til kommentar

Gidder du legge ut link til testen?

Værsågod

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...