Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Vel, på incrysis forumet er det en fyr med TO (!) 9800GX2 skjermkort i sli (grovt sett, 4 skjermkort i topp klasse på en gang) sammen med QX9770 overklokka til 4.0 ghz samt 1600 mhz ram som IKKE klarer å kjøre crysis på maks. Da tviler jeg sterkt på at et 9800GTX kort klarer det. (30 fps regnes som veeeldig glatt i crysis)

 

 

Sorry for å skuffe deg (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, på incrysis forumet er det en fyr med TO (!) 9800GX2 skjermkort i sli (grovt sett, 4 skjermkort i topp klasse på en gang) sammen med QX9770 overklokka til 4.0 ghz samt 1600 mhz ram som IKKE klarer å kjøre crysis på maks. Da tviler jeg sterkt på at et 9800GTX kort klarer det. (30 fps regnes som veeeldig glatt i crysis)

 

 

Sorry for å skuffe deg (:

 

LOL, ingen PC klarer Crysis på max i dag. Men Very High med 0AA klarer han abselutt, og bedre enn det trenger det ikke å se ut. Klarer han ikke det er det ihvertfall noe feil med driverne.

Lenke til kommentar

Sitter her med:

Intel Core 2CPU 4400 2GHz

2GB RAM

NVIdIA GeForce 8600GT 256MB

Windows XP proffesional.

 

Kommer så vidt over minimum på systemrequirementslab sin test. Lurer på om noen her vet hva jeg kan gjøre for å muligens klare å kjøre spillet glattere (har veldig lite peiling på pc-er >.<).

Lenke til kommentar
Ingen som har svar på hva oppsettet mitt ca kommer til å kjøre crysis i?

 

Hvilken oppløsning kjører du da?

 

Vil tippe på rundt 30fps med alt på maks i Vista på 1600x1200

 

Ramguy: Med alt på maks regner jeg med AA og AF, det dreeeeeeeper fps'en. Verstingene med millionpcene sine klarer å dra seg opp til 30fps avg uten AA/AF, men det kjipe er at det fort kan droppe ned til 10 når det blir hektisk D:, litt kjipt når man har betalt 30-40-50 000 for et system D:

 

Haffi: Tror du kan kose deg fint på High med en grei oppløsning (med en veldig grei fps), men hvis du skal spille på very high må du regne med litt lagg (:

 

 

Edit: Dette ble veldig off-topic... hehe

Endret av Pewr
Lenke til kommentar

Var kanskje litt uklar, mente selvsagt 1600x1200 @ 0AA / 0AF @ Very High med det systemet skal klare 35FPS i snitt..

 

 

Og 35FPS er jo en helt grei opplevelse, uansett kjører jo han XP så da er jo High det beste han kan velge, og da skal han ikke oppleve lagg overhode, selv med 2-4x AA.

Lenke til kommentar
Sitter her med:

Intel Core 2CPU 4400 2GHz

2GB RAM

NVIdIA GeForce 8600GT 256MB

Windows XP proffesional.

 

Kommer så vidt over minimum på systemrequirementslab sin test. Lurer på om noen her vet hva jeg kan gjøre for å muligens klare å kjøre spillet glattere (har veldig lite peiling på pc-er >.<).

 

Har du overklokket prosessoren?

Du kan nok få den opp på 2.6 - 2.8GHz stabilt vil jeg tro, og da skal vell den holde greit.

Er nok skjermkortet (og muligens CPU) som er flaskehalsen her, du kan nok glemme noe annet enn low (kanskje noe på medium om du er heldig) med 8600GT

Lenke til kommentar
Thx guttar, kommer nok ikke til å spille crysis noen ting nesten siden jeg kommer til å spille AoC 24/7 men det er godt å vite:P

 

Sett shaders og shadows til low, de eter fps'en. Ser litt jalla ut, men tror du skal klare å snuble deg opp til en grei oppløsning og medium/high på resten. På mitt x1950pro (tror det er ganske likt 8600) kjører jeg det med 40-50 fps (sjekka med fraps) med alt på high og 1240x oppløsning hvis jeg skrudde shadows og shaders på low. Med shaders og shadows på high også lå jeg på sånn... 5 fps :/

Lenke til kommentar

Minimum System requirements

 

* OS: Windows XP / Windows Vista

* GFX: Shader 2.0 and 128MB ram, GeForce 6600

* RAM: 1GB

* CPU: 3 GHz, Pentium 4

* Resolution: 1024x768

 

* Recommended Specs:

* CPU: Intel Core 2 Duo 2,4 GHz or better

* GFX: nVidia GeForce 7900 GTX or higher

* RAM: 2 GB

Lenke til kommentar
Minimum System requirements

 

* OS: Windows XP / Windows Vista

* GFX: Shader 2.0 and 128MB ram, GeForce 6600

* RAM: 1GB

* CPU: 3 GHz, Pentium 4

* Resolution: 1024x768

 

* Recommended Specs:

* CPU: Intel Core 2 Duo 2,4 GHz or better

* GFX: nVidia GeForce 7900 GTX or higher

* RAM: 2 GB

 

Har du en link til kilden?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg må nok klokke min Intel C2D E6400 når Age of Conan kommer. Jeg regner med den kommer til å slite litt, ved høye grafikkinstillinger. Jeg håper også 8800GTS drar godt fra seg. Er spent på hvordan AoC kjører altså. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Veldig synd med systemkravene. Etter å ha gått lei WoW så kunne godt tenkt meg å teste AoC, eneste problemet er at jeg ikke har 8000+ å bruke på ny PC :(

 

Edit: Leif

 

Vel, 8000 kr trenger du så absolutt ikke å bruke. Du kan jo bruke mindre enn det, og enda få en PC som burde kjøre AoC bra.

 

Merk: Jeg sier burde, da jeg ikke har testet spillet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...