Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å spille det på "maks" trenger du nok fort noe som tilsvarer dette:

 

Windows Vista (du får ikke spilt på fult uten)

3GiB RAM (klienten bruker fort over 2GiB alene)

GeForce 8800GTX

En dobbelkjerne prosessor som tilsvarer noe rundt E6400?

 

 

passer meg fint:p trenger bare nytt GPU da. noen som har noen gode råd? trenger et som passer i shuttle.

Lenke til kommentar
Dele liste

 

det der burde kunne spille age of conan på full guffe

 

 

Om du ikke skal spille på oppløsninger høyere enn 1600x1200 hadde jeg heller valgt 9800GTX til samme prisen, eller et billigere 8800GTS 512MB. De klokker også veldig godt..

 

 

Hadde ikke valgt nForce680i, har det selv og det er ikke så mye å skryte av. Varmere, mer ustabilt, rett og slett dårligere enn Intel sine brikkesett (P35 / X38 / X48)

Det samme gjelder egentlig også nForce780i..

 

 

Hadde heller ikke valgt en firekjerne, da du får en E8400 til lavere pris, og en raskere dobbelkjerne yter altså bedre til spilling enn en slappere firekjerne.

 

 

Hadde også byttet minnebrikkene til 2x Crucial PC8500 eller noe slikt.

 

 

Strømforsyningen hadde jeg byttet med en fra Corsiar, da de skal være mer stabile.

 

 

Harddisken hadde jeg vurdert å bytte med en av de nye Seagate Barracuda diskene med 32MB Cache.

Lenke til kommentar
Dele liste

 

det der burde kunne spille age of conan på full guffe

 

 

Om du ikke skal spille på oppløsninger høyere enn 1600x1200 hadde jeg heller valgt 9800GTX til samme prisen, eller et billigere 8800GTS 512MB. De klokker også veldig godt..

 

 

Hadde ikke valgt nForce680i, har det selv og det er ikke så mye å skryte av. Varmere, mer ustabilt, rett og slett dårligere enn Intel sine brikkesett (P35 / X38 / X48)

Det samme gjelder egentlig også nForce780i..

 

 

Hadde heller ikke valgt en firekjerne, da du får en E8400 til lavere pris, og en raskere dobbelkjerne yter altså bedre til spilling enn en slappere firekjerne.

 

 

Hadde også byttet minnebrikkene til 2x Crucial PC8500 eller noe slikt.

 

 

Strømforsyningen hadde jeg byttet med en fra Corsiar, da de skal være mer stabile.

 

 

Harddisken hadde jeg vurdert å bytte med en av de nye Seagate Barracuda diskene med 32MB Cache.

 

om man kjører vista vill nok 8gb ram og 4 kjerners cpu være bedre. gikk selv fra en kraftigere dual core og til den quadcore som er i lista og merka mye forskjell. Q6600 er også meget klokkevenlig og klokker lett til 3GHz uten og bli for varm med den medfølgene vifta. Og når jeg spiller bruker den lett opp i 3-4 gb av minne

Endret av Nightflyer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...