Chubby Ninja Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Yowz! Har planer om å kjøpe meg en Xbox 360 og Bioshock(eventuelt Gears også) den 24. august. Ble plutselig redd for at jeg kan slite med å få tak i begge. Spesielt Bioshock. Med all denne hypen som flyr rundt på nett og demoen på XBL kan det vise seg at mange kjøper spillet. Kanskje også folk som aldri ellers ville kjøpt det. Vil dere tro det blir nødvendig å forhåndsbestille? Jeg veit mange av dere har kjøpt på nett, men jeg får ikke penger før den 23. august. (Studiepenger lol) Tror dere jeg kommer til å ha problemer med å finne en xbox til rimelig pris. Planen var å stikke på elkjøp og kjøpe alt, men de er ofte utsolgt. Jeg vil helst slippe å måtte kjøpe en på Spaceworld. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tviler på at det blir utsolgt. Har alltid fått tak i spill jeg vil på releasedagen i over et år nå. Også store release som Zelda TP, Saint's Row, Oblivion, Gears of War, HL2 og mange andre spill. Men likevel, hvis du føler deg usikker er det alltid tryggere å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Fin måte og bruke Studiepengene på Tror nok ikkje det blir utsolgt her heller nei, har ikkje ejdd meg før med noen spill heller. Har selv bestilt på nettet da, Special edition. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror du er nokså sikkra hvis du bestiller spillenen via nett. Det var bare så vitt jeg fikk tak i GRAW og Saints Row på releasedagen husker jeg. Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei. Ser på absoluttspill.no, at Bioshock releaseleveranse er utsolgt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg tror ikke dette er noe problem. Jeg har iallefall igjen å oppleve en spillrelease hvor det har vært vanskelig å få tak i spillet, så jeg tror ikke BioShock vil være problematisk å få tak i, iallefall ikke om du bor i en middels stor by. Gears of War var ikke noe problem, og det hadde jo plenty av hype på forhånd så jeg går for å traske inn på nærmeste Elkjøp etter jobb for å plukke opp både BioShock og Halo 3, uten å stresse for mye. Når det kommer til Xbox 360, så selger Expert den visstnok til 2839,- (iallefall på nett). Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Aldri opplevd at det har vært noe problem å få tak i ett spill på release dagen.. Husker jeg stresset noe jævlig med å skaffe meg Halo 2, men da jeg trasket inn på elkjøp var hylla full. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er og en fordel (foreløpig) med den nye generasjonen med konsoller.. Før i playstation 2 dagene ble det et problem når 20 milliærder mennesker skulle ha tak i spillet på release dagen. Vice City var vell praktisk talt umulig og få tak i her før lenge etter release.. Det kan være det bare var jeg som var uheldig, men til nå på 360 har jeg alltid bare vandret inn i f.eks elkjøp og plukket opp spillet.. Gjor det me både Gears og forza2.. Så jeg tror ikke du trenger og beskymre deg.. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Når det kommer til Xbox 360, så selger Expert den visstnok til 2839,- (iallefall på nett). 9288756[/snapback] Apropos billig 360: Jeg så for noen dager siden på N4G.com som raporterte at xbox 360 har nå blitt like billig som Wii i Australia. Tilbake til topic: Det er alltid nok spill i hyllene, det har spillutgiverne sikret seg. Hvis noen butikker ikke har spillet så er det butikkens skyld og ikke at det er få spill (kopier) som er laget Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tror ikke Bioshock blir utsolgt nei så ta det med ro Men collectiors edition versjonen er det litt verre med. Er redd jeg ikke får tak i den selv om jeg har forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå