m0zzdart Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Som sagt. kjøpte meg laptop til skole. og har delt opp harddisken og har xp på 100 gb og 20 gb ledig som jeg tenkte jeg skulle ha linux på! da lurer jeg hva skal jeg velge ? -ubuntu -kubuntu -xubuntu -edubuntu edit: glemte å si at jeg har ubuntu på stasjonær pcn min nå! så har brukt det en stund ^ er nvidia kort i laptopen ^^ Endret 15. august 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
mesha Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ubuntu har jo fått mye skryt. Jeg har selv prøvd det og syns det var ganske lekkert OS. Har du prøvd/sitt openSUSE? http://www.opensuse.org/ Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) nei har ikke prøvd det. hva er det ? ;D så videoen. nei ikke opensuse. minner meg sånn om windows Endret 15. august 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det blir vel hipp som happ og hva du liker best. Jeg prøvde Kubuntu, Ubuntu og Xubuntu. Liker helt klart Ubuntu best, da jeg synes den er mest oversiktig. Andre gjør sikkert andre valg og prioriteringer. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 synes ubuntu er greit jeg og som sagt. jeg har det på pcn jeg sitter med på ;D Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg liker Ubuntu siden Gnome for meg føles mye mer oversiktlig og intuitivt enn KDE. Jeg liker også enkelheten i mange av programmene. De gjør det de skal gjøre og ingenting annet, og det med pene og oversiktlige GUI. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 jeg valgte ubuntu. og pakka i plata boot fra plata valgte start or install ubuntu. den ser greie ut. den kommer opp med all den test greia osv. men så kommer den ikke videre. bare stopper opp liksom. skjermen er bare svart ;// hva nå ? ;S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå