Danielen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg ny bærbar HP HDX9050. Men fra starten av hadde jeg problemet med det innebygde cammet. Av og til ville det ikke starte når jeg åpnet quickplay programmet som skulle åpne cam. Og når jeg prøvde å åpne cam på msn så stod det bare at det ikke var plugget i eller i bruk av et annet program. Men jeg kunne slå av og på datan eller bare restarte også virke det noen ganger igjen. Jeg har prøvde å avinstallere og re installere drivere uten stort hell (HP sine sider suger til å finne riktig ting) Så jeg har latt maskinen finne driverene selv. Men nå etter noen nye vista oppdateringer, og lasta ned ny ati catalyst( kan ikke se at det skal gjøre en forskjell) så kommer jeg fortsatt ikke inn på cam. Men når jeg nå prøver å åpne cam på msn står det at msn har sluttet å virke eller noe lignende og det lukker seg selv. Jeg har til og med prøvd å installere mitt gamle cam. Og det virker uten problemer. Noen som vet om msn har en bug eller om det er no vista driver å tuller med? Endret 15. august 2007 av Danielen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Fungerer det fint der du ser det i i Min Datamaskin? Du kan sjå og bruke cam'et der. Viss det ikkje fungerer nokon plass kan det hende det er vista sin skyld. Men det kan OGSÅ ve MSN. kjenner ei som har store problemer med å få folk til å koble til hennar web cam. For at det skal gå må ho kanskje restarte msn. Men du kan godt forhøyre deg med HP/der du kjøpte maskina di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå